Avatar billede thomas_j Nybegynder
04. februar 2005 - 12:31 Der er 11 kommentarer

HiJakcThis logfil

Hej

Nogle som vil kigge min log fil igennem. Har store problemer med hastigheden på min com., og er ved at tjekke den igennem for diverse ting.

på hånd tak
Thomas

Logfil :
Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 12:28:30, on 04-02-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
C:\Programmer\Realtek\Rtl8180\RtlWake.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\System32\tcpsvcs.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\WINDOWS\system32\nutsrv4.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\DOCUME~1\THOMAS~1.TGJ\LOKALE~1\Temp\Midlertidig mappe 1 for hijackthis.zip\HijackThis.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Documents and Settings\Thomas Johannesen.TGJ-LAPTOP\Skrivebord\hijackthis\HijackThis.exe

O23 - Service: IBM PM Service - Unknown - C:\WINDOWS\System32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: NuTCRACKERService - DataFocus, Inc. - C:\WINDOWS\system32\nutsrv4.exe
O23 - Service: QCONSVC - IBM Corp. - C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: SymWMI Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
O23 - Service: IBM KCU Service - Unknown - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
Avatar billede kalp Novice
04. februar 2005 - 12:32 #1
Jeg kigger lige på den
Avatar billede kalp Novice
04. februar 2005 - 12:37 #2
Den er ren.. "desværre"
Avatar billede arlet Juniormester
04. februar 2005 - 12:46 #3
thomas_j -> Har du selv slettet noget med hijackthis???
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. februar 2005 - 12:48 #4
Hvor er resten af loggen henne ?

Alle startsider, run keys og activex objekter mangler.
Avatar billede thomas_j Nybegynder
04. februar 2005 - 17:10 #5
Har intet gjort selv...

Kørte bare hijackThis og eksporterede loggen.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. februar 2005 - 17:27 #6
Hent lige denne lidt ældre version og prøv at lægge en log fra den:
http://www.fbeej.dk/Programmer/hijackthis.exe
Avatar billede thomas_j Nybegynder
04. februar 2005 - 17:45 #7
Så kom der noget mere...

Dog med samme version af HijackThis

Logfile of HijackThis v1.99.0
Scan saved at 17:42:03, on 04-02-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\System32\tcpsvcs.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\WINDOWS\system32\nutsrv4.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
C:\Programmer\Realtek\Rtl8180\RtlWake.exe
C:\Documents and Settings\Thomas Johannesen.TGJ-LAPTOP\Skrivebord\hijackthis\HijackThis.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe irprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BMMLREF] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\BMMLREF.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UC_Start] C:\IBMTools\Updater\ucstartup.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QCWLICON] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [NuTCSetupEnviron] C:\Programmer\Rational\Rational Test\nutcroot\bin\ncoeenv.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?
O4 - Global Startup: InterVideo WinCinema Manager.lnk = C:\Programmer\InterVideo\Common\Bin\WinCinemaMgr.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office OneNote 2003 Quick Launch.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\ONENOTEM.EXE
O4 - Global Startup: RtlWake.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\system32\msjava.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: IBM Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\system32\msjava.dll
O9 - Extra button: MultiPoker - {641F4F4E-6C91-4159-869E-9F5CE6F0F64E} - C:\Programmer\MultiPoker\MultiPoker.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: MultiPoker - {641F4F4E-6C91-4159-869E-9F5CE6F0F64E} - C:\Programmer\MultiPoker\MultiPoker.exe
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\Programmer\PartyPoker\IEExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: PartyPoker.com - {B7FE5D70-9AA2-40F1-9C6B-12A255F085E1} - C:\Programmer\PartyPoker\IEExtension.dll
O9 - Extra button: Ladbrokes Poker - {C2A80015-C447-4dc4-82DD-AED83D6ED57E} - C:\Programmer\ladbrokesMPP\MPPoker.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O15 - Trusted IP range: 10.45.8.208
O16 - DPF: {3D6DDD23-870A-4FC8-B3AF-5F67C935A9B7} (Util Class) - https://udstedelse.certifikat.tdc.dk/csp/authenticode/PrimeInkCSP-1204.exe
O16 - DPF: {6CB5E471-C305-11D3-99A8-000086395495} - http://toolbar.google.com/data/da/big/1.1.62-big/GoogleNav.cab
O16 - DPF: {74FFE28D-2378-11D5-990C-006094235084} (IBM Access Support) - https://www.pc.ibm.com/egather/IbmEgath.cab
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: IBM PM Service - Unknown - C:\WINDOWS\System32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: NuTCRACKERService - DataFocus, Inc. - C:\WINDOWS\system32\nutsrv4.exe
O23 - Service: QCONSVC - IBM Corp. - C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\WINDOWS\System32\RegSrvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor - Intel Corporation  - C:\WINDOWS\System32\S24EvMon.exe
O23 - Service: ScriptBlocking Service - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: SymWMI Service - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
O23 - Service: IBM KCU Service - Unknown - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. februar 2005 - 17:51 #8
Jeg prøver lige at kigge på den ..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. februar 2005 - 17:55 #9
Nope, den er stadig ren.

Hvordan oplever du at den er langsom ?
Kun på nettet, under opstart eller helt generelt ?
Avatar billede thomas_j Nybegynder
04. februar 2005 - 18:03 #10
Alle programmer er utrolig lang tid om at loade.. Det er især slemt når jeg kun køre på batteri.

Har haft problemer med den Batteri utility som der fulgte med maskinen (IBM thinkpad's). Den gjorde at jeg havde CPU load på 100 % efter at maskinen har været i dvale eller pauseskærm. Denne har jeg så deaktiveret, og efter dette er den blevet langsommere og langsommere.
Jeg har bare ikke lyst til aktiverer den igen, da den æder mit batteri, men det kan være at det er den eneste løsning
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. februar 2005 - 18:29 #11
Prøv lige at hente dette program.
http://www.snapfiles.com/get/everest.html

Installer og kør det, klik Rapport, Hurtig rapport(opsummering) og kopier rapporten herind, så vi kan se hvad den består af.