Avatar billede donnieb Nybegynder
03. februar 2005 - 15:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Der sker mærkelige ting!

Der er sket nogelmærkeligt med en af mine computere!

Når jeg højreklikker og trykker gem destination bliver filens navn til PWC7filensnavn.doc f.eks men altid PWC7 foran? ligeledes når jeg gemmer et billed vil den kun gemme som .bmp filer og ikke billedets oprindelige efternavn?
Envidere sker der ikke noget når jeg klikker vis kilde... der sker altså slet ingen ting?

Har en mistanke om at det måske er Norton der gør det man aner det ikke.

På forhånd tak!
Avatar billede plx Nybegynder
03. februar 2005 - 15:50 #1
Prøv at slette dine midlertige internetfiler. IE har sin egen mærkelige måde at gøre opmærksom på når cachen er fyldt..
Avatar billede donnieb Nybegynder
02. marts 2005 - 12:10 #2
Har lavet en format c: