Avatar billede tz Nybegynder
03. februar 2005 - 11:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forkerte skrifttyber online

Jeg er ved at lave en hjemmeside med DW. Jeg laver siderne ud fra en skabelon.  Skrifttyperne (verdana) i skabelonen styres af et css.
På min skærm ser det hele fint ud son det skal, men når jeg uploader til webhotellet ændrer den skrifttyper (til times)

Hvorfor gør den mon det, og hvordan får jeg den til at lade være med det.

www.imortgruppen.dk
Avatar billede tz Nybegynder
03. februar 2005 - 11:13 #1
Avatar billede keysersoze Guru
03. februar 2005 - 11:46 #2
det er fordi du har glemt at uploade dine .css-filer
Avatar billede tz Nybegynder
03. februar 2005 - 11:50 #3
ok - nu graver jeg mig ned :-)
Avatar billede keysersoze Guru
03. februar 2005 - 11:53 #4
heh :)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
03. februar 2005 - 18:34 #5
He he, det er nu man sidder og leder efter knappen hvor der står "Slet spørgsmål"

(Regner med at du kunne tåle den lille bemærkning ;-) vi andre har selv prøvet det)