Avatar billede tr0elz Nybegynder
30. januar 2005 - 13:27 Der er 2 kommentarer

Fejl med USB nøgle

Hej,
jeg har her til formiddag sat min USB-nøgle i min USB port. Jeg har nemlig nogle vigtige dokumenter på den.

Og drevet kommer op i "denne computer" og jeg kan gå ind, men der er ingen synlige filer!

Jeg kan dog se at 112 MB er brugt!

Hvad kan det være? - please help!
Avatar billede halifax Nybegynder
30. januar 2005 - 13:35 #1
Er din USB nøgle en avanceret type med noget sikkerhedshalløj, fx. at (en del af) indholdet kan gøres usynlg for brugere?
Hvordan (status) vises nøglen i diskhåndtering?
Avatar billede tr0elz Nybegynder
30. januar 2005 - 13:39 #2
Jeg har aldrig oplevet noget med noget sikkerhedshalløj.
Når jeg prøver at oprette en mappe, så siger den, at den er skrivebeskyttet. Hvis jeg så rykker knappen på nøglen over på on og prøver, siger den det sammen.

Ifølge enhedshåndteringen: Denne enhed virker korrekt.