Avatar billede svenni Nybegynder
28. januar 2005 - 17:33 Der er 1 løsning

Webside hvor du søger i en database

Hey,

jeg har bruge for noget hjælp da jeg er "nybegynder" med Access.!

Jeg har lavet en tabel med nogle forskellinge feltnavne såsom virksomhed, addr og by. Der selvfølgelig indeholder information.

Disse information skal man kunne søge på fra en webside som osse skal laves i access. Så når man indtaster f.eks. det første bogstav på i feltet virksomhed henter den virksomheds navn og informationer, som så er addr og by fra tabellen.

På forhånd TAK

vh. Svenni
Avatar billede apocalyptica_apo Nybegynder
28. januar 2005 - 17:38 #1
http://html.dk/tutorials/asp/
Lektion 17 og frem skulle hjælp dig... =]