Avatar billede s.mortensen Nybegynder
28. januar 2005 - 15:40 Der er 2 kommentarer

Mozilla plugin med adgang til 3part-domæne form elementer

Mozilla plugin med adgang til 3part-domæne form elementer ( I en IFRAME )

Findes det - kan det laves?
Skal bruges på intranet, sp særlige settings er ok!
Avatar billede olebole Juniormester
29. januar 2005 - 05:15 #1
<ole>

Jeg går udfra, du men cross-domain scripting. Er det tilfældet, er svaret, at det kan man ikke. Cross-domain scripting er forbudt i JavaScript.

Tidligere kunne man lave 'Signed Scripts' til Netscape, men dels kostede det omkring en snes tusinde at komme igang med - og dels tror jeg ikke, det er en option længere.

Hvad skal det mere specifikt bruges til - og hvordan?

/mvh
</bole>
Avatar billede s.mortensen Nybegynder
29. januar 2005 - 09:45 #2
Hej Ole

Hver dag skal der sendes data til mange forskellige websites.
De har alle sammen deres egen form til at modtage data.

Som udgangspunkt kunne jeg jo prøve at genskabe/generere de samme <FORM>'s lokalt, men mange af dem tjekker på om HTTP REFERRER er fra deres eget domæne, så det duer ikke med mindre jeg kan få adgang til at styre http headers, client side og on the fly i Mozilla.

Server til Server duer heller ikke, da mange af dem har et billede med en kode der kræver menneske øjne at læse... Denne kode skal sendes sammen med de øvrige data.

Jeg vil gerne åbne samtlige websteder i en række IFRAMES under hinanden.
Og derefter pre-udfylde dem... Der vil altid være lidt man selv skal klare. Så som at browse en billedefil hvis der skal sendes et billede med, eller indtaste den kode som jeg nævnte tidligere.