Avatar billede gevon Nybegynder
27. januar 2005 - 18:30 Der er 3 kommentarer

Hvad er en 4 dimension

Hej jeg har et spørgsmål nogen der kan forklare hvad en 4. dimension er..

Designeren Verner Panton lavede "total miljøer" han lavede designs som landskab og brugte lyset til at skabe en 4 dimension.. nogen der kan forklare hvad der menes
Avatar billede 4b4 Nybegynder
27. januar 2005 - 18:32 #1
Ikke umildtbart.. 4-dimension kan kun forklares gennem matematikken.. hvor du har et kordinatsystem med 4 akser.. vores normale virkelighed består i 3-dimensioner!..
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
27. januar 2005 - 18:33 #2
normalt siger man at tiden er den 4. dimension så lige hvad der menes med det er lyset er jeg ikke klar over!

evt. kan det ske det bruges for at det lyder flot ;)
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. januar 2005 - 18:57 #3
Her er slevfølgelig tale om salgs gas. Normalt er der 3 dimmentioner i et rum (også selvom dette rum er ude i naturen) og her menes at Verner Panton ikke blodt laver design der ndnytter rummets normale 3 dimmentioner, men buger lyset til at skabe en optisk og spirituel stemmning der tilføjer en 4. dimmention til helheden.

Som jeg sagde: øregejl, salgsgas, sådan noget bullshitartists bruger for at sælge deres markværk, til folk der biller sig ind at de kan se denne 4. dimmention. De er lige så blinde som resten af os. Dette skal du dog aldrig sige til en kusnt eller design frikadelle, du vil ødelægge jeres forhold for evigt