Avatar billede lamaduck Nybegynder
27. januar 2005 - 18:14 Der er 7 kommentarer og
9 løsninger

Søger godt webhotel

Jeg skal til at lave en side men skal også købe et webhotel (som også sælger domain) og følgene krav

1: billigst muligt (efter kravene)
2: skal være support på hvor det virker
3: ftp
4: min 5 pop3 emails
5: 50mb plads
6: skal ikke være meget nede (gør ikke så meget hvis det sker bare ikke for tit)
Avatar billede kalb Nybegynder
27. januar 2005 - 18:20 #1
Avatar billede fixxxer Nybegynder
27. januar 2005 - 18:21 #2
Jeg vil anbefale www.wannafind.dk

Hver gang jeg har jeg kunne ringe til dem, kommet hurtigt til en supportmedarbejder og fået afhjulpet mit problem ved første kontakt.

Deres servere og ydelser er helt i top og det har meget meget sjældent nogen nedbrud. Har endnu ikke oplevet nogen voldsomme problemer i de godt 2 år jeg var kunde.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
27. januar 2005 - 18:31 #3
holder med fixxxer omkring www.wannafind.dk - et helt kanont hotel :)
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2005 - 18:47 #4
www.device.dk, du kan altid ringe hvis der er problemer og du kan få en sms hvis der er noget der er nede eller lign.

Du kan skrive til mig på osj@device.dk også hvis du bare vil have mere information
Avatar billede giang Nybegynder
27. januar 2005 - 19:46 #5
Du kan også søge efter et webhotel der passer til dine krav på www.webhostpriser.dk
Avatar billede jannick281090 Nybegynder
27. januar 2005 - 19:54 #6
www.ittraffic.com

Det er HELT gratis, ubegrænset plads... alle de programmeringssprog der behøves, alle komponenter jeg kender...

Kanont webhotel, gratis support, enda over MSN...

Emails kan de også klare, og ved siden af kan du købe domænet, det eneste du skal betale for er domænet resten er gratis.. og ret stabilt :)
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2005 - 10:17 #7
Avatar billede ate Nybegynder
28. januar 2005 - 15:17 #8
Jeg er enig i wannafind er et godt webhotel. Der er styr på tingene, næsten aldrig nedetid, og de lukker dig ikke for en smule trafik. Men de er dyre, og de har ikke styr på deres regningsservice. 2 gange har de sendt mig til inkasso. (Den ene var min egen fejl, men den anden måtte de tilsidst æde) :-)

Hvis du vil have et billigt og stabilt hotel, vil jeg som kalb anbefale b-one.
Avatar billede tech4me Nybegynder
28. januar 2005 - 15:29 #9
Jeg kan anbefale www.unitspeed.dk. Jeg bruger dem selv til mine domæner og jeg er yderst tilfreds med support, kundeservice, oppetid m.v. Men de er ikke lige så billige som b-on og cliche. Men ofte hænger pris og kvalitet sammen.
Avatar billede kalb Nybegynder
28. januar 2005 - 15:34 #10
Her er også et godt alternativ til mængden af forlag http://www.surftown.dk/
Avatar billede skildpadden Nybegynder
28. januar 2005 - 17:37 #11
Avatar billede wolfgang Praktikant
29. januar 2005 - 12:54 #12
Kan varmt anbefale www.unoeuro.dk
Avatar billede medions Nybegynder
29. januar 2005 - 18:19 #13
www.dansite.dk ?!

//>Rune
Avatar billede webexp Nybegynder
29. januar 2005 - 23:50 #14
jeg vil lige også komentere dette spm med en vigtig detalie ser i unoeuro.dk er hostet af wannefind så på www.unoeuro.dk har man samme stabilitet som wannafind altså det bedste på markedet og til en kanon pris som er det billgeste på markedet så jeg vil give wolfgang ret at du skal vælge www.unoeuro.dk
Avatar billede webexp Nybegynder
29. januar 2005 - 23:52 #15
men vælger man wannafind får man telefon support hvor unoeuro kun har mail support som også er pænt hurtig
Avatar billede sorenbs Nybegynder
30. januar 2005 - 12:53 #16
Unoeuro virker godt. Fem minutters supportventetid :) En euro om måneden, masser af plads, hurtigt og ingen nedetid.

Det er mine oplevelser i hvert fald.