Avatar billede okran Nybegynder
27. januar 2005 - 09:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

spørgsmål til exchange

Hej eksperter
vi har et domaine som hostes ude i byen med med email hvis nu vi vil have en exchange server kørende til at styre fælles kalender mm. skal vi så selv hoste vores domaine eller kan den foresat blive hosted ude i byen
M.V.H
  Bjørn
Avatar billede leif Seniormester
27. januar 2005 - 10:02 #1
Du kan jo vælge at sætte fiktivt domæne op til det, men jeg ville da trække domænet ind i huset og køre det hele der !
Avatar billede holmus Nybegynder
27. januar 2005 - 10:03 #2
Det er ingen problem at forsætte som i gør i dag - du kan endda sætte en connector op, så din exchange henter dine pop3 mails...
Avatar billede dr.m Nybegynder
27. januar 2005 - 10:06 #3
You can host the whole thing but you can also keep it as it is and use a POP3 connector on your own Exchange.

That way, you can use the exchange features like sharing calendars and all, yet enjoy the stability of an ISP.

The pop3 connector gets the mails from the hosted exchange and place it in your "internal" exchange mail boxes every 15 minutes.
Avatar billede dr.m Nybegynder
27. januar 2005 - 10:07 #4
SOrry Holmus, didn't refresh while I was typing :)
Avatar billede holmus Nybegynder
27. januar 2005 - 10:13 #5
M> No worries! :-)
Avatar billede okran Nybegynder
27. januar 2005 - 11:01 #6
takker mange gange :)
Avatar billede okran Nybegynder
27. januar 2005 - 11:02 #7
til leif
Avatar billede okran Nybegynder
27. januar 2005 - 11:04 #8
hov her kommer det leif :)
vi får både hosted hjemmeside og emails ude i byen og er godt tilfredse :) men da du egentlig os har svaret kan du da godt få lidt point hvis du vil
Avatar billede okran Nybegynder
27. januar 2005 - 11:05 #9
neeej gav point til den forkerte :(((
Avatar billede okran Nybegynder
27. januar 2005 - 11:06 #10
næj jeg kager i det nu sorry
Avatar billede leif Seniormester
27. januar 2005 - 11:46 #11
Jeg overlever nok !
Avatar billede AnyFellow Mester
27. januar 2005 - 16:43 #12
Du kan også vælge en tredie løsning.
Der findes udbydere af Exchange-accounts, hvor i kan have både mails og kalender, uden at skulle bekymre jer om licenser, servere og den slags.

Det koster selvfølgelig et eller andet pr. måned pr. bruger, men det kunne måske være interessant.