Avatar billede testos Nybegynder
26. januar 2005 - 20:36 Der er 13 kommentarer

Se film fra pc til tv

Hej,

Håber I kan hjælpe mig. Jeg har før med win xp kunne se film fra pc tpå tv'et. Jeg har tv/out osv. Efter at jeg belv nød til at geninstallere win xp, har jeg ikke muligheden for dual screen option :-(

mit skærmkort er s3 graphics Inc. savageIX, Jeg mener måske at skulle installere en driver dertil, men har forsøgt i lang tid, at finde en som gav mig muligheden for at skifte fra pc til tv skærm.

Ved i hvilken driver jeg skal have, eller hvad jeg skal gøre?

på forhånd tak...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. januar 2005 - 20:39 #1
Du ska' self. have den 'rigtige' driver for at det vil rulle...

http://www.lavalys.com/products/download.php?dlid=2&lang=en kan fortælle dig (næsten) alt om din kværn - tit med direkte link til leverandør/driver hjemmeside...
Avatar billede testos Nybegynder
26. januar 2005 - 20:44 #2
Hvad er den rigtige driver så :-S

Håber I kan fortælle mig det...
Avatar billede testos Nybegynder
26. januar 2005 - 20:45 #3
ahh cool, så ikke linket (sry)... prøver det.. Takker
Avatar billede testos Nybegynder
26. januar 2005 - 20:59 #4
Tjaaa, jeg er sgu ked af det, men det hjælper mig ikke. Aner stadig ikke hvilken driver jeg skal hente, og hvor jeg skulle hente den.. Der må da være nogen som ved, hvor drivere til s3 graphics Inc. savageIX med dual option (tv/out) findes????
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. januar 2005 - 21:04 #5
er det en bærbar.?
Mener hvis det er en bærbar,at der tit er en fulscreen knap, (el. genvejstast).
Men her er en tv-out guide, håber du kan bruge den til noget..?
http://www.digitalempire.dk/os/tvout.shtml
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. januar 2005 - 21:08 #6
måske er det denne ?
http://www.opendrivers.com/freedownload/219/S3-SavageIX-Graphics-Driver-7.90.36.html

vent i 5-10sek. det er direkte link..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
26. januar 2005 - 21:13 #7
ellers er der her >> http://www.s3graphics.com/
et #know your graphic chip# software, den  kan sikkert hjælpe dig til at få opdateret.O)
Avatar billede testos Nybegynder
26. januar 2005 - 21:35 #8
Hej igen.. Tusind tak for dine hurtige besvarelser "artfreak", desværre må jeg tilstå at de endnu ikke har hjulpet sry..

Jeg har en bærbar toshiba 2800-200 satelite fra år 2001. Det sidste link du gav mig er ikke til min model (som jeg ser det). Selve din tv-guide var god, meeen jeg kan kun nå til 1. skridt, idet jeg i min indstillinger ikke har 2 skærme :-( Blot en, og når jeg så trykker på "advanceret" kommer mit driverkort ikke frem (altså ligesom i guiden med G-forze).. Hvad gør jeg nu så?
Avatar billede c-holst Novice
27. januar 2005 - 14:55 #10
prøv evt at starte med at slette kortet i enhedshåndteringen
vi fejlsikret inden du instalerer nye drivere
Avatar billede c-holst Novice
12. marts 2005 - 06:39 #11
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
13. marts 2005 - 22:43 #12
enig med c-holst..O)
og kæmp for den gode stemming..!!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
15. marts 2005 - 22:30 #13
vær sød at lukke spm´let
Man markere navnet, og derefter trykker accepter... men pointen er at man giver point for korrekt svar.!, så er løsningen fundet så skriv den her, og bed den som har hjulpet dig, om at ligge et svar, hvis navnet ikke findes i den lille boks...O)