Avatar billede chemical Nybegynder
21. marts 2001 - 14:53 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

webcam chat

well.. jeg sad en aften og fik en idé til at lave en webcam chat, dvs. hvor man kan sidde og chatter sammen med en, og se hinanden via. et webcam...
nogen der har en idé hvordan man laver sådan at et webcam can upload sig til en hjemmeside automatisk ?????
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. marts 2001 - 14:54 #1
Uden lyd?
Avatar billede nicolair Nybegynder
21. marts 2001 - 14:56 #2
lytter med.....meget god ide!!
(øhhh...lidt ligesom i PokeMON IK? )
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. marts 2001 - 14:57 #3
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
21. marts 2001 - 15:20 #4
www.truetech.com har et genialt program der laver live streaming fra webcam og det bliver så hostet hos www.camerades.com!
se evt. min hjemmeside www.ghostcom.dk og klik på logoet med kameraet der har en sombrero-hat på!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
21. marts 2001 - 15:22 #5
programmet er gratis og eneste begrænsning er at der så ikke er lyd på MEN man kan så via camerades oprette en chat-applet så man kan skrive live med hinanden samtidig med at man også ser hinanden live!
Avatar billede tupsy Nybegynder
09. april 2001 - 17:51 #6
Kan du ikke bare laven en alm. chat.
Ved siden af den indsætter du så en webcam applet til at vise dit cam billede.
På PC\'en har du så et program til at uploade et billede til din side F.eks. hvert 3 sek.

Ikke streaming, men virker ok..

Har både Cam program til at ligge + Java applet.
Kan sende det til dig hvis du kan bruge det??

Tupsy!!
Avatar billede chemical Nybegynder
10. april 2001 - 21:26 #7
Danke, hvis du gad at sende det ville jeg blive MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET glad ..hehe

du kan kontakte mig på ICQ: 89562728

Avatar billede tupsy Nybegynder
10. april 2001 - 22:05 #8
Kan du ikke bare smide din mail adresse??

Eller sende en mail til webcam@blacksound.dk

Tupsy!!
Avatar billede chemical Nybegynder
13. april 2001 - 21:08 #9
min email adr er enten:
zhadow@sol.dk
eller
gast@sol.dk

- bestem selv :)
Avatar billede zeth Nybegynder
13. april 2001 - 21:15 #10
nøøøøørj det er jo lars! :)... du får dit netkabel i morgen ;)
Avatar billede chemical Nybegynder
15. april 2001 - 18:11 #11
zeth - din liderlige kælling - OK :)
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
15. april 2001 - 18:14 #12
Hvorfor ikke bruge NetMeeting..???
Avatar billede chemical Nybegynder
18. april 2001 - 17:09 #13
well .. .det skal ligesom være noget jeg SELV har lavet, ik - netmeeting er jo allerede lavet :)