Avatar billede th-thomsen Nybegynder
26. januar 2005 - 11:15 Der er 5 kommentarer

Problem med at inportere doc fil fra MS office 2k til MS officeXP

Jeg har et problem, når jeg importere, et dokument fra MS Office 2000 til MS Office XP. Når jeg åbner filen, rykker højre margen langt ud, og laver et abnormt opbygning af dokumentet. Jeg kan godt rykke margenen, men det vel kun virke på første ark.
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
26. januar 2005 - 11:16 #1
vil
Avatar billede leif Seniormester
26. januar 2005 - 11:24 #2
Du kan gøre det for hele dokumentet via Filer -> Sideopsætning.

Er der på den maskine hvor Office 2000 lavet nogen ændringer i normal.dot ?
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
26. januar 2005 - 12:20 #3
Nej, det er på windows XP maskinen. Det er helt forkert, i højre side. hvor skal jeg ændre det ?
Avatar billede leif Seniormester
26. januar 2005 - 12:22 #4
Okay, spørger på en anden måde der på en af dem lavet om i normal.dot ?
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
26. januar 2005 - 12:53 #5
hmm.. der er da ingen filer der hedder normal.dot ? ved ikke helt hvad du snakker om, kan du forklare det lidt bedre ? tak!