Avatar billede bizty Nybegynder
25. januar 2005 - 17:48 Der er 3 kommentarer

Udskrift af billetter - nummerering og flere billetter pr ark

Hej,
Jeg har designet en billet til en fest. Billetten skal udskrives i ca 200 eksemplarer som skal være nummererede. Hvordan gør jeg det i praksis? Jeg har regnet ud at der kan være 12 billetter på et A4 ark, men jeg kan ikke lige se en mart måde at få photoshop til at gøre det.. jeg har også InDesign osv til rådighed (men det kan jeg ikke finde ud af at bruge..). Hvad er nemmest?
Avatar billede hcma Novice
25. januar 2005 - 18:20 #1
lav dem som etiketter og vælg en størrelse som giver 12 stk.pr. ark, og udskriv dem så evt. på alm. papir (der er jo ingen som siger at det absolut skal udskrives på etiket-ark). Indsæt din grafik på etiketten o.s.v.
Avery DesignPro2000 kan gøre det og samtidig indsætte serienummer på biletterne/etiketterne.
Kan downloades gratis her: http://www.avery.dk/dk1/downloads/software.jsp
Avatar billede bizty Nybegynder
25. januar 2005 - 19:04 #2
lyder perfekt... ser lige på det.
Avatar billede bizty Nybegynder
25. januar 2005 - 21:45 #3
Det var lige hvad der skulle til! Egentlig mærkeligt at InDesign ikke kan sådan noget. Laver du lige et svar?