Avatar billede guest Nybegynder
25. januar 2005 - 09:17 Der er 1 kommentar

Opdater site vha. mail

Er der nogle der kender til et script, der gør det muligt at sende en mail til en postkasse hvorefter et php program vha. cron publisere mailen på sitet? eks, ved at skrive mailen som en html fill på serveren.
Avatar billede olebole Juniormester
25. januar 2005 - 19:13 #1
<ole>

Med QMail kan du vist redirect'e en mail - sendt til en bestemt adresse - til et PHP-script, der så kan skrive en fil med indholdet af din mail. Prøv at søge her i kategorien og evt. på Google (spm. har før været oppe på E).

Det kan dog hurtigt gå hen og blive en yderst risky ting at gøre. Hvis jeg på en eller anden måde 'sniffer' adressen, kan jeg jo uploade et *meget* ubehageligt dokument - og efterfølgende kalde det.
Dermed ville jeg kunne tømme hele dit site for filer, inden du kan nå at sige: "Hvad var det?"  =8-O

/mvh
</bole>