Avatar billede fynbo Nybegynder
24. januar 2005 - 17:11 Der er 7 kommentarer

Windows Media Player vil ikke afspille streams

Hej,

Fra dag til dag stoppede Windows Media Player med at ville spille  streams.

En anden fyr har haft samme problem, se evt. http://eksperten.dk/spm/506304 men her kom der ingen løsning.

Nogen forslag?
Avatar billede fynbo Nybegynder
24. januar 2005 - 17:14 #1
Og det har intet med routeren at gøre, det er nyeste version af wmp og under Funktioner->Indstillinger->Netværk står alt fint.
Avatar billede c-holst Novice
25. januar 2005 - 09:34 #2
lidt inspiration
http://www.arlet.dk/index.html?/wmp.htm
af og reinstaller også dine andre playere

evt også denne kommando via kør...cd skla også i
sfc /scannow  husk mellemrum før /
tjekker og retter vigtige systemfiler
Avatar billede c-holst Novice
25. januar 2005 - 11:27 #3
har du opdateret til version 10 er det selvfølgeligt den du installerer:-)
Avatar billede dewil Nybegynder
05. februar 2005 - 20:31 #4
Tror at jeg har løsningen, havde selv problemet. Åbn mediaplayeren, gå ind i: Funktioner, Indstillinger, Sikkerhed og sæt så flueben i kør scriptkommandoer når de findes. Virkede for mig.
Avatar billede c-holst Novice
12. marts 2005 - 06:36 #5
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten
Avatar billede fynbo Nybegynder
29. juni 2005 - 12:55 #6
c-holst->smid svar
Avatar billede c-holst Novice
29. juni 2005 - 13:59 #7
Det kommer lige her. Håber det kører for dig:-)