Avatar billede nicklasw Nybegynder
20. januar 2005 - 22:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

lav cursor'en om

Hej.
Jeg var i gang med at lave et program og så vil jeg have en anden cursor jeg selv har lavet. men det slog mig, at jeg ikke andede hvordan man laver den om.

Så hvordan laver jeg cursor'en om.

Hilsen Nicklas
Avatar billede noaz Nybegynder
20. januar 2005 - 23:14 #1
det her skulle virke:

Dim myCursor As System.Windows.Forms.Cursor = New System.Windows.Forms.Cursor("C:\mycursor.cur")

        Me.Cursor = myCursor
Avatar billede noaz Nybegynder
21. januar 2005 - 00:38 #2
laver lige et svar :)
så må du lige melde tilbage, om du kan bruge det til noget...
det virkede ihvertfald hos mig.. til at lave formens cursor om.
(kan evt. placeres i Form_Load)
Avatar billede nicklasw Nybegynder
21. januar 2005 - 10:05 #3
det virker. TAK