Avatar billede stroke1 Nybegynder
19. januar 2005 - 12:43 Der er 13 kommentarer

gem billede som

hej.
Når jeg ska downloade et billede og vil "gemme billede som" så står der under filtype i gem billede vinduet kun bitmap som mulighed. Mener jeg ikke altid der har gjort. det må da være muligt at gemme som jpg eller gif ??
Avatar billede resten Nybegynder
19. januar 2005 - 12:44 #1
Tøm din internet-cache (Temporære Internet Filer)

Funktioner->Internetindstillinger
Klik på knappen Slet filer
Avatar billede c-holst Novice
19. januar 2005 - 12:47 #2
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. januar 2005 - 14:50 #3
Så det ikke sker igen:
IE - [Funktioner][Internet indstil.][Advanceret][Slet mappem Temp. Internet Files...][X]
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. januar 2005 - 14:51 #4
Sorry - det stod jo også i http://hcma.dk/gemmeproblem.htm 's side...
Avatar billede hcma Novice
19. januar 2005 - 16:13 #5
:o)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. januar 2005 - 17:22 #6
Nu får vi se/læse om <stroke1> nogen sinde vender tilbage om det kunne bruges - Ref.: http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=stroke1&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

<catbody>: Igen min ynglings Linkreference...
Avatar billede hcma Novice
19. januar 2005 - 17:27 #7
hold da op *G*  stroke1 har 25 åbne spørgsmål !!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. januar 2005 - 17:34 #8
Se specielt denne: http://www.eksperten.dk/spm/569763#rid5165498 - tja dem findes der desværre også nogle af  >:(
Avatar billede stroke1 Nybegynder
19. januar 2005 - 17:42 #9
jamen så læg da et svar... ellers ka jeg da ikke afslutte svar.
Og så er det sku ikke alle der har råd til at anskaffe en ny pc med Windows inst. !! båtnakker :-(
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. januar 2005 - 17:47 #10
>>> JEG ØNSKER IKKE POINT FRA EN PERSON DER HAR DEN INDSTILNING!!! <<<
Avatar billede hcma Novice
19. januar 2005 - 17:54 #11
det må vel være "resten" der skal have pointene og dermed skal lægge et svar
Avatar billede resten Nybegynder
20. januar 2005 - 00:19 #12
c",)

citat majsmarken

>>> JEG ØNSKER IKKE POINT FRA EN PERSON DER HAR DEN INDSTILNING!!! <<<

Nej du har jo heller ikke bidraget med noget andet end det vi andre har skrevet 15 min før dig.
Avatar billede c-holst Novice
31. januar 2005 - 21:16 #13
hvordan går så, har du brug for mere hjælp, ellers synes jeg du skal lukke trådan
hvh
carsten