Avatar billede kuncho Nybegynder
18. januar 2005 - 15:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjææælp! kan ikke åbne links

Hvorfor kan de links jeg trykker på ikke åbne.. Det har ikke altid været sådan, men kom lige pludselig en dag

For eksempel de links på på mine andre spørgsmål..
Eller for eksempel inde på tv2's hjemmeside, hvis der er et link der åbner et billedgalleri.
eller forskellige hjemmesider der åbner betalingsvinduer..

Der kommer bare en hvid skærm, men der kommer ikke noget frem.
Jeg har prøvet at gendanne standarder inde i internetindstillinger, men det virker stadig ikke
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. januar 2005 - 15:59 #1
Det kan vlære fordi din internet cache er for fuld. I IE gå i funktioner - internetindstillinger og tryk slet filer og slet cookies. Luk derefter IE ned og start op igen. IE opfører sig mærkeligt når cachen er fuld
Avatar billede kuncho Nybegynder
18. januar 2005 - 16:11 #2
det virker stadig ikke..

når jeg trykker står der nederst på siden "der opstod en fejl på siden" og så skifter den til "udført"
Avatar billede kuncho Nybegynder
19. januar 2005 - 15:39 #3
Er der slet ingen der ved hvad jeg skal gøre???
Avatar billede kuncho Nybegynder
28. december 2005 - 02:06 #4
hvordan lukker jeg det her spørgsmål..?
Avatar billede ullum Praktikant
28. december 2005 - 07:16 #5
du skal lægger et svar på dit eget spm. derefter skal du acceptere det.
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. december 2005 - 12:41 #6
Hmmm hvad med opdatering af java på din maskine, eller sikkerhedsindstillingerne sat for højt, har du firewall foran osv osv
Avatar billede kuncho Nybegynder
28. december 2005 - 13:43 #7
Det er et spørgsmål fra sidste år bufferzone..
Ellers tak... :-)
Tror faktisk jeg geninstallerede IE i sin tid.
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. december 2005 - 17:02 #8
Tjjjaaa et åbent spørgsmål betyder at problemet stadig er aktuelt, ellers var spørgsmålet jo blevet lukket for et år siden sååå ;-)