Avatar billede petruss Nybegynder
18. januar 2005 - 07:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Isdn minivigor128 problem

Har fået Isdn medfølgende minivigor 128.
Har installeret det ifølge vejledning og det medførte nedbrud af computer, fastfrysning, kunne ikke kalde op osv.
Derfor flyttede jeg omskifter på box og det løste de fleste fejl så nu kan jeg logge på og det ser ud til at virke, men men når jeg så logger af får jeg det problem at minivigoren bruger ca 50 % af min cpu og dette kan jeg kun få til at ophøre ved at trække usb stikket ud.
Tdc kommer med følgende løsning: køb en ny computer, opdatere usb porten, hent ny driver på deres hjemmeside, smid din ny indkøbte xp med sp2 pakken ud og brug xp med sp1, brug den nye opdatering til sp2 pakken (sp3).
Jeg har så installeret den på en anden computer med xp med sp1 og det er det samme.
Jeg har sat en anden computer op men selvfølgelig bibeholdt min nye xp og opdateret usb porten, hentet driver fra tdc samt fra fabrikantens hjemmeside og der er ikke nogen hjælp at hente.
Den med sp3 var lidt sværer at finde ud af da det eneste jeg kan finde er noget til office pakken og jeg kan godt nok ikke se at det skulle have noget med problemmet at gøre.
Det er det samme lige meget hvilken driver jeg bruger af dem man installere.
Den kvikke læser vil spørge, hvad er dit problem?
Ja jeg er løbet tør for ideer til hvad jeg kan prøve, er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede petruss Nybegynder
19. januar 2005 - 06:57 #1
Det kan da ikke være rigtigt der ikke er så meget som en eneste der har et bud
Avatar billede nof Nybegynder
22. januar 2005 - 17:01 #2
har du forsøgt at bytte modemet? Der er mange problemer med det og jeg ville nok anbefale dig et Jensen USB Mini i stedet...
Avatar billede petruss Nybegynder
07. februar 2005 - 12:51 #3
Ja vi har fået byttet det og det er fuldstændig det samme. Vi har så lånt et andet som er et halvt år gammel eller måske lidt mere og det køre fuldstændigt fejlfrit så nu er vi helt rundt på gulvet
Avatar billede petruss Nybegynder
21. august 2010 - 04:05 #4
Lukker