Avatar billede bmd8403 Nybegynder
17. januar 2005 - 23:12 Der er 12 kommentarer

Kryptering af hjemmeside?

Hvad skal man gøre for at kildekoden til sin hjemmeside ikke bliver vist til andre.
Avatar billede dang Praktikant
17. januar 2005 - 23:15 #1
Mere eller mindre intet ! Der finders nogen programmer der fjerner whitespace, men så får du selv svært ved at finde rundt i koden !
Avatar billede ppr Nybegynder
17. januar 2005 - 23:18 #2
er det sådan noget du ønsker?
http://www.atompark.com/
Avatar billede bmd8403 Nybegynder
17. januar 2005 - 23:20 #3
Læg mærke til at jeg sagde for andre.
Men kan det så betale sig at indsætte et fremme ud i en af siderne så man ikke lægger mærke til den? På den måde undgår man også at selve kildekoden til siden bliver vist, bortset fra frameset-kildekoden selvfølelig.
Kan du ikke forklare mig hvordan og hvorledes?
Avatar billede ppr Nybegynder
17. januar 2005 - 23:21 #4
Avatar billede gammelhat Nybegynder
17. januar 2005 - 23:38 #5
Min personlige mening er, at det er spild af tid, at beynde på at "skjule" sin htmlkode.
Avatar billede bmd8403 Nybegynder
17. januar 2005 - 23:44 #6
Spild af tid... det vil jeg nu ikke sige.
Avatar billede dang Praktikant
17. januar 2005 - 23:45 #7
Som jeg ser det så kan man sagtens "låne" alt fra nettet !
Avatar billede dmcn Praktikant
18. januar 2005 - 00:06 #8
"Hvad skal man gøre for at kildekoden til sin hjemmeside ikke bliver vist til andre."
Lad være med at lægge den online. ALLE andre tiltag kan omgås.
Avatar billede dang Praktikant
18. januar 2005 - 00:29 #9
n0rmality: LOL ja det var en go en.
Avatar billede olebole Juniormester
18. januar 2005 - 02:02 #10
<ole>

Go'e, gamle Jumper, som vi desværre ikke længere har fornøjelsen af på E, lagde i sin tid dette link, der fortæller det meste af, hvad der er værd at vide om kryptering af WWW-kode:
  http://www.vortex-webdesign.com/help/hidesource.htm
- og tak for det, Thor ... hvor du end er  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede morteeart Nybegynder
18. januar 2005 - 02:04 #11
Hvem gider også stjæle værdiløs html/javascript kode ?-)
De få personer på nettet som vil beskytte deres html kode, laver slam kode nok i forvejen, og den er jo intet værd :P
Avatar billede olebole Juniormester
18. januar 2005 - 02:04 #12
PS: Det var i øvrigt også ham, der sagde:
  "Har man behov for at spørge, har man ikke noget at gemme"  :)