Avatar billede bmd8403 Nybegynder
17. januar 2005 - 23:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Siden skal vises i midten ved fuldskærm?

Hvordan får man sin side til at blive vist i midten når browseren bliver maksimeret, som man kender det fra mange kendte hjemmesider?
Avatar billede flintstone Novice
18. januar 2005 - 16:05 #1
Det gør man vel ved at centrere enten rammen eller layeret, som man bruger. Altså hvis spørgsmålet er rigtigt forstået.
Avatar billede bmd8403 Nybegynder
18. januar 2005 - 16:24 #2
Kan du give mig en kode...?!?
Avatar billede sorenbs Nybegynder
18. januar 2005 - 16:36 #3
<div align="center">
  <table width="500" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
    <tr>
      <th scope="col">&nbsp;</th>
    </tr>
  </table>
</div>

Dette placerer en tabel med en bredde på 500 i midten af en side, hvis det var det du skulle bruge?
Avatar billede bmd8403 Nybegynder
18. januar 2005 - 17:53 #4
Ja tak... det var svaret. Hvis du vil have point, så skriv et indlæg som et svar (og ikke kommentar).
Avatar billede sorenbs Nybegynder
18. januar 2005 - 17:57 #5
Det var godt du kunne bruge det... Jeg skulle jo lige være sikker, men her kommer det :)