Avatar billede n1 Nybegynder
17. januar 2005 - 19:36 Der er 8 kommentarer

husk password - væk?

det felt hvor man vælger at man vil huske password er forsvundet, jeg har lige geninstaleret mit system og den var der i starten, men jeg må åbenbart ha gjordt noget så den forsvandt!!!
Hvordan får jeg den tilbage??? jeg kender også en del der har det samme problem!!

Mvh Nikolaj
Avatar billede n1 Nybegynder
17. januar 2005 - 19:37 #1
det er jo altså deb slags logins som man bla. bruger til frontpage....
Avatar billede popsy Novice
17. januar 2005 - 19:39 #2
funktioner/internetindstillinger. Indhold/autofuldførelse. Sæt mærke i Spørg om adgangskoder skal gemmes.
Avatar billede n1 Nybegynder
17. januar 2005 - 19:43 #3
det er ikke til den type logins!!! du kan prøve at gå ind under brugerkonti og vælge din bruger ok klikke på den der hedder noget med netværks koder.... jeg kan heller ikke vælge selv at tilføje en ny!!!
Avatar billede popsy Novice
17. januar 2005 - 19:57 #4
er det net passport koder du mener?
Avatar billede n1 Nybegynder
17. januar 2005 - 19:59 #5
det kan godt være, men der er ingen problemer med messenger login!!!
Avatar billede popsy Novice
17. januar 2005 - 20:01 #6
Prøv stille og roligt at forklare hvad det er du mangler, og hvad du bruger det til :) Jeg kan ikke finde hverken hoved eller hale i det spørgsmål nu!
Avatar billede n1 Nybegynder
17. januar 2005 - 20:05 #7
hvis jeg skal åbne et websted i frontpage bliver jeg normalvis bedt om brugernavn og password, men jeg har jo mulighed for at huske mit login! det er det samme hvis jeg skal logge på min exchange mail server! hvis du ikke ved hvordan den ser hu kan du da kikke her: mail.hogym.dk/exchange :-)
Avatar billede popsy Novice
17. januar 2005 - 20:10 #8
Hmm, ja ok, så forstår jeg hvad du mener. Den har jeg aldrig hørt kunne forsvinde, men kan godt se det er pokkers upraktisk hvis det sker :)

Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, men måske kommer der en forbi der kan.

Husk at afvise mit svar :)