Avatar billede jokn Nybegynder
17. januar 2005 - 16:46 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Tv-out virker ikke. kommer intet frem

Har et lille irriterende problem. Jeg vil gerne have mit tv-out på grafikkortet til at virke, men der kommer intet frem på tv'et. Jeg har et MSI gf4200 et eller andet og prøver med TVTOOL 9.?. det er et SVHS størrelses 9-pins-stik der bliver brugt bag i, som omformer til phono og så over i tv'et. Har de nyeste nvidia drivere installeret.

Hjææælp :D
Jonas
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. januar 2005 - 16:53 #1
det står til clone, og full screen, on secondary, højeklik på ikonet i systray.?
ellers tag pc-skærmen fra, og genstart, så dit tv bliver "genkendt"..O)
Avatar billede jokn Nybegynder
17. januar 2005 - 16:58 #2
hmm... der sker ikke noget :S
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. januar 2005 - 17:05 #3
altså tv´et bliver ikke genkend..?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. januar 2005 - 17:07 #4
Står tvét på video, (1-2..)
Det kan være du skal investere i en scart-konverter. For at få det til at køre ordentligt.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. januar 2005 - 17:14 #5
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. januar 2005 - 17:53 #6
Jeg måtte selv investere i en "Scart-converter" og et ColorFix-kabel (fordi jeg kun fik sort hvid) før det virkede. Phono virkede ikke... Hvis du bruger Scart og der er flere indgange, er det ikke altid at de alle kan bruges til S-video.
Avatar billede jokn Nybegynder
17. januar 2005 - 18:51 #7
artfreak: der er ikke de samme muligheder i indstillinger for nView.. kan ikke finde noget med nView-tilstande, Skærmpar, eller tv eller noget andet :S skal jeg have en anden nvidia driver? har den nyeste til geforce til xp...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
17. januar 2005 - 19:36 #8
personligt, synes jeg de nye virker fint. Men jeg kan altså ikke huske hvilken det er, for features ændres lidt hver gang. Det primære er at den står til clone, og pal-b.
Og at skærmen er identificeret.O)
Avatar billede jokn Nybegynder
17. januar 2005 - 22:58 #9
det er muligt at den ikke kan identificere mit fjernsyn så
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
18. januar 2005 - 10:51 #10
køb en scart-konverter, jeg fandt en i netto 10 meter 60,-.o)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. februar 2005 - 20:59 #11
Hvordan går det, fik du købt et ordentligt kabel..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. februar 2005 - 21:00 #12
smider lige et svar, håber du kunne bruge det til noget, ellers se blot bort fra det..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. marts 2005 - 15:47 #13
:O)
Avatar billede jokn Nybegynder
17. maj 2005 - 15:13 #14
fik ikke rigtig fundet ud af det, desværre