Avatar billede husmand Nybegynder
17. januar 2005 - 11:57 Der er 1 løsning

Umotiveret genstart efterfulgt af manglende adgang til hd

Hej,

Jeg har et problem. Som titlen siger har jeg været udsat for at computeren, den ene dag, ganske umotiveret genstartede, og, dagen efter, nægtede mig adgang til hd'en.
Dette løste jeg første gang ved at indlæse en ghost af min hd (den hd hvor mit styresystem ligger på)
Nu har jeg så kørt med dette i små 14 dage uden problemer, (bortset fra at min java maskine gør at jeg til tider bruger ualmindelig mange cpu kræfter på en ganske alm hjemmeside) men oplevede idag at computeren nu igen ganske umotiveret genstartede.
Jeg frygter nu at dette var de første tegn på endnu et nedbrud.
Spørgsmålet er så: hvad er der galt? har jeg hardware problemer? Jeg mistænker selv lidt hd'en, men er der mon andre der er tilbøjelige til at give mig ret eller evt har andre forslag?

Med venlig hilsen
Husmand
Avatar billede husmand Nybegynder
27. september 2006 - 11:33 #1
lukket