Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2005 - 08:41 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Sætte 2 diske sammen

Hej

Jeg har en win2k med nuværnede 2 diske.

En på C: og en på D:

Jeg har så endnu en hd - som jeg har sat til... Jeg vil gerne udvide D: med denne disk. Således der er 2 diske på D:

Hvordan gør jeg lige det?
Avatar billede rebecca Novice
17. januar 2005 - 10:26 #1
Sætte den ene som master og den anden til slave
Avatar billede rebecca Novice
17. januar 2005 - 10:29 #2
master/slave vælger du bag på hd'erne med de småjumpers
Avatar billede burzum Nybegynder
17. januar 2005 - 10:30 #3
Rebecca - Tror han mener at diskene skal agere som 1.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2005 - 11:08 #4
burzum> Ja, du har ret... de 2 diske skal kun vises som 1. :)
Avatar billede rebecca Novice
17. januar 2005 - 12:12 #5
Tvivler på det kan lade sig gøre men vil da følge spg.
Avatar billede rebecca Novice
17. januar 2005 - 12:17 #6
Medmindre du da har raid på dit bundkort
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2005 - 09:56 #8
gammelhat> Kom med et svar :)
Avatar billede pempem Nybegynder
20. januar 2005 - 19:58 #9
Hvad med at opgradere til dynamisk diske og så mounte den nye disk ind i en mappe på det gamle D drev??? Så får du en mappe på din gamle D disk der har lige så meget plads som der er på den nye
Avatar billede pc-pladder Nybegynder
18. februar 2005 - 11:36 #10
Opgrader både din gamle D disk, og den ny disk til dynamiske diske. Det gøres med diskhåntering. Flyt alle filer væk fra drev D. Med diskhåntering opretter du så en ny disk, og vælger samlet diskenhed. Du vælger så det gamle D drev, og den ny harddisk, og sætter størelse for den valgte disk, til maximum for bagge drevene. Så skal disken bare formateres, og du har to diske i en, gemt under D ikonet...
Avatar billede pempem Nybegynder
19. februar 2005 - 20:29 #11
Hej pc-pladder
Jeg tror at de er ligeglade med denne tråd. Der har ikke været respons på denne i næsten en måned. De burde have asluttet den  :(
Avatar billede pc-pladder Nybegynder
20. februar 2005 - 11:29 #12
Hej pempem...
Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det...
Havde selv været i gang med at lave det samme, så jeg var nok lidt for hurtig til at lægge en kommentar... Jeg glemte lige at kigge på Datoen... Hehe... Det er egentligt lidt snyd, at han udlodder 60 point, for en masse gode råd, og så ikke giver nogen point'ene... :-/
Avatar billede pempem Nybegynder
20. februar 2005 - 19:51 #13
Ja, men desværre er det set før!!
;)
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2005 - 14:28 #14
Hvad skal man gøre når der ikke kommer et svar?
Avatar billede rebecca Novice
03. marts 2005 - 15:24 #15
læg et svar selv og luk spg. :o)
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2005 - 15:31 #16
Lukket :)