Avatar billede rhandersen Nybegynder
14. januar 2005 - 16:58 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med bob.dk, erfaringer?

Hej Alle

Jeg bestilte en 160 gb hdd ved bob.dk igår, jeg fik en mail om at bestillingen var modtaget.

Men siden har jeg ikke hørt noget, burde de ikke sende en ordrebekræftigelse eller lign.?

Mvh Rasmus
Avatar billede rhandersen Nybegynder
14. januar 2005 - 17:03 #1
er der andre der har gode/dårlige erfaringer med dem?
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2005 - 17:03 #2
Hvis du først afgav ordren i går kan du ikke forvente at modtage ordrebekræftelse eller pakken i dag. Vent et par dage og så kontakt dem hvis der ikke sker noget.
Avatar billede rhandersen Nybegynder
14. januar 2005 - 17:07 #3
ja, men de fleste plejer da at sende en ordrebekræftigelse næsten med det samme?
Besked fra bob.dk:

Dette er ikke en endelig ordrebekræftigelse, men en bestillingsbekræftigelse. Du vil få en endegyldig ordrebekræftigelse når ordren er modtaget af vores lager.
Aftalen anses først for endelig indgået når du modtager en ordrebekræftigelse fra hvort lager.
Der tages forbehold for Valutaændringer, Force Majeure, Leveringssvigt, Afgiftændringer, Udsolgte varer og Trykfejl.
Har vi din ordre inden 10.00 og er varene på lager, bliver den sendt samme dag.

Og den er på lager...

http://www.bob.dk/?group=1000&gruppeNummer=130&vareNummer=6B160P0

Mvh Rasmus
Avatar billede perj Nybegynder
14. januar 2005 - 17:09 #4
Klip fra deres salgsbetingelser:
Når du har indgået en aftale med os opbevarer vi kontrakten:

•  Der bliver sendt en bekræftelse efter endt køb via email, samt vist en på skærmen. Her står alle produkter samt ordreinformationer. Desuden afsendes en endelig ordrebekræftelse fra vores lager når ordren er modtaget.
Avatar billede perj Nybegynder
14. januar 2005 - 17:11 #5
Har du i øvrigt spurgt dem selv inden du spørger her på Eksperten??????
Avatar billede rhandersen Nybegynder
14. januar 2005 - 17:11 #6
Jeps, har mailet til dem. Men intet svar.
Avatar billede rhandersen Nybegynder
14. januar 2005 - 17:12 #7
Og ordren skulle vel være modtaget idag, og være afsendt?
Avatar billede perj Nybegynder
14. januar 2005 - 17:18 #8
Efter det du skriver, skulle ordren være modtaget I GÅR.
Avatar billede freeman Nybegynder
14. januar 2005 - 17:19 #9
Nu bliver jeg lidt nervøs.. Jeg bestilte ved dem Onsdag morgen, og har ligeledes kun modtaget ordrebekræftelsen.

Jeg har også skrevet til den, uden svar fra dem :(
Avatar billede freeman Nybegynder
14. januar 2005 - 17:22 #10
Hvis jeg ikke høre noget inden mandag, ringer jeg til dem.
Salg og Teknik: +45 63 13 99 10 (HVERDAGE 12-14)
Avatar billede leif Seniormester
14. januar 2005 - 17:23 #11
Så længe pengene ikke er trukket på jeres konto behøver I ikke at bliver nervøse, så kan I bare annullere ordren og bestille et andet sted !
Avatar billede perj Nybegynder
14. januar 2005 - 17:24 #12
Ja, og de må ikke trække pengene før end varerne er afsendt. Men se lige deres forbehold:
Der tages forbehold for Valutaændringer, Force Majeure, Leveringssvigt, Afgiftændringer, Udsolgte varer og Trykfejl.
Har vi din ordre inden 10.00 og er varene på lager, bliver den sendt samme dag.
Avatar billede rhandersen Nybegynder
14. januar 2005 - 17:26 #13
Leveringsvigt, det lyder ikke godt
Avatar billede perj Nybegynder
14. januar 2005 - 17:27 #14
Hvad med "Trykfejl".
Avatar billede perj Nybegynder
14. januar 2005 - 17:29 #15
Alle disse forbehold er standard. Synes ikke du skal være nervøs, der er sikkert sket en fejl. Husk firmaet er blevet godkendt til at skilte med E-mærket.
Avatar billede rhandersen Nybegynder
14. januar 2005 - 17:35 #16
Hvad skal jeg så gøre?

Ringe til dem på mandag hvis jeg ike har fået den?
Avatar billede pib Nybegynder
14. januar 2005 - 17:55 #17
Jeg har for et par måneder siden handlet en harddisk hos bob.dk - der var ingen problemer, og jeg tror endda at jeg fik varen dagen efter, selvom jeg bestilte kl. 16. men giv dem et par dage.
Avatar billede rhandersen Nybegynder
14. januar 2005 - 19:30 #18
pib:

Hvornår fik du ordrebekræftigelsen?
Avatar billede pib Nybegynder
14. januar 2005 - 23:44 #19
Føst fik jeg en mail hvor emnet var "Ny ordre hos bob.dk". Så gik der en time og så fik jeg "bob ApS: ORDREBEKRÆFTELSE XXXX", denne indeholdt en .emf fil hvor der var en odrebekræftelse. Jeg var nødt til at kigge i min indbakke for at bekræfte tiderne, så de er gode nok.
Avatar billede freeman Nybegynder
14. januar 2005 - 23:57 #20
Så er det åbenbart os som bare er uheldige.. eller det må man da bare håbe at det er...
Avatar billede rhandersen Nybegynder
15. januar 2005 - 11:25 #21
Det var satans, stadigvæk ingen ordrebekræftelse...
Avatar billede pib Nybegynder
15. januar 2005 - 12:02 #22
Hvis det var mig ville jeg ringe til dem for at spørge hvad der skete.