Avatar billede data-guy Nybegynder
14. januar 2005 - 15:20 Der er 1 kommentar

min computer er underlig

Davs jeg ville spørg om hvad jeg skal gøre jeg har lige formateret min HDD på min computer men hvad i stadig ik hvad der er galt

Problemer:
DEn genstarter lige pludselig
sender uafbrudt Crash rapport i spil
der er ingen visruser på ???

CPU : 3.2 ghz intel
Grafik kort : Fx 5700 Geforce
Ram: 1024 ddr ram
Bundkort : kan ik huske
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. januar 2005 - 16:41 #1
Har du de seneste drivere på, både til bundkort og grafikkort ?
Er computeren opdateret med servicepack og windowsupdate ?
Check hvor varm cpu'en er lige når den har crashet. Det gør du inde i bios.
Jeg kan ikke sige dig pæcis hvor du kan se det, da det er forskelligt fra bios til bios.