Avatar billede esje Nybegynder
14. januar 2005 - 08:49 Der er 1 kommentar

Fejl i hotsync med iPaq 3660

Jeg har solgt min gamle iPaq 3660. Køber har pillet for meget ved iPaq'en og dens indstillinger og spørger mig, hvorfor den nu synkroniserer med Gæst som profil. Jeg har ledt, men kan ikke finde stedet, hvor man retter denne fejl. Er der nogen, der kan hjælpe. På forhånd tak.
Avatar billede hansilansi Nybegynder
20. januar 2005 - 08:27 #1
Når man tilslutter sin PDA til computeren, og den er ny, eller ikke har "set" den før, spørger den om det skal være gæst eller standard. Hvis køber der har skrevet gæst, bør det ikke påvirke din pc, har du andre PDA'er til computeren?
Eller prøvet og geninstallere activesync?