Avatar billede koehler Nybegynder
12. januar 2005 - 15:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

billigste skiferie til østrig

Hej eksperter! nu kan i teste jeres tyskkundskaber!

Jeg søger den billigste skitur, bus eller tog, fra Nürnberg til Østrig! omkring starten af marts! (7dage /6 overnatninger)

Hotelophold med ½ pension!

Smid gerne gode/dårlige erfaringer med steder i østrig!

point gives til den der kan finde det billigste, under 400€ incl. liftkort
Avatar billede jojosk Praktikant
13. januar 2005 - 00:32 #1
Så hedder det vist privat indkvartering.
Hvis man rejser om natten i Tyskland er det muligt,at rejse på en
"natbillet" der koster 29euro for siddeplads og 39euro for liggeplads.
Men priserne for hotel og skilift ligger generelt fra ca.390-700euro afhængig
af antal,sted o.s.v.Se bl.a www.froelichreisen.de
Det er hvad jeg umiddeltbart kan bidrage med.Måske er der andre der kender
til lavere priser.
Held og lykke og god rejse.
Avatar billede jojosk Praktikant
13. januar 2005 - 00:37 #2
Vi prøver lige igen.www.froehlichreisen.de
Avatar billede koehler Nybegynder
23. marts 2006 - 15:45 #3
..endte med at jeg var den eneste der ville afsted, de andre mente ikke at de havde råd! Jeg har desuden ikke fundet et eneste rejseselskab der har busture fra Nürnberg.

..det kan vidst ikk lade sig gøre at finde noget til den pris andet end kør selv og at overnatte i snehuler :)
Avatar billede koehler Nybegynder
23. marts 2006 - 15:47 #4
..ikke mange der deltog, pointene er dine, tak for indsatsen :) pointene kommer lidt sent, sry... men har ikk brugt eksperten en rum tid.
Avatar billede jojosk Praktikant
23. marts 2006 - 16:33 #5
Helt iorden