Avatar billede tangveje Nybegynder
11. januar 2005 - 17:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Søger nyt webhotel

Jeg har i nogen år haft webhotel hos azero ( www.azero.dk ), og været ganske godt tilfreds med dem. Men nu har de så valgt at sende alle regninger via email istedet, hvilket som følge har gjort at jeg ikke har modtaget dem fordi de var sendt til en gammel adresse, og derfor er mine webhoteller og det hele lukket fra det ene øjeblik til det andet. Altsammen fordi de åbenbart ikke mente det var nødvendigt at informere om denne ændring (tydeligt nok ihvertfald), og heller ikke nødvendigt at forhøre sig om hvilken e-mail det skulle sendes til.

Desuden bryder jeg mig generelt ikke om at modtage/betale regninger elektronisk, da jeg foretrækker at have både regningen og kviteringen for betaling på papir.

Jeg kan godt forstå at det er nemmere for dem, og at der sikkert er mange kunder der foretrækker det sådan, men synes stadig de skulle have informeret klart og tydeligt om det, et godt stykke tid forinden. Og helst givet mig et valg.

Så nu overvejer jeg kraftigt at søge efter et nyt sted at have mit webhotel. Da jeg som sagt har brugt azero gennem flere år, og derfor ikke har haft nogen grund til at undersøge andre hosts, kender jeg desværre ikke de nuværende mulighedder.

Jeg håber nogen her kan komme med gode forslag. Her er hvad jeg kræver :

1. Regninger ikke sendt via E-mail!
2. Skal have mindst PHP, MySQL og PostgreSQL.
3. Unix/Linux servere
4. God service og stabile servere.

Jeg går ikke voldsomt meget op i prisen. Jeg vil hellere betale lidt extra, og være sikker på jeg får noget ordentligt for dem.
Avatar billede whee Nybegynder
11. januar 2005 - 17:37 #1
Hvad med freebsd?
det kan du få hos mange. www.elitehost.dk eksempelvis. Der er dog ikke postgresql der
Avatar billede tangveje Nybegynder
11. januar 2005 - 17:39 #2
Freebsd vil jeg regne ind under begrebet UNIX :)

Og tak for forslaget, vil tage et kig på det...
Avatar billede bjuhl Nybegynder
11. januar 2005 - 18:30 #3
www.wannafind.dk er helt klart min favorit.

Bund seriøs firma, med telefonisk support udenb ventetid.
De er også gode til at samarbejde, hvis der lige er en speciel DNS der lige skal sættes op og lign.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
11. januar 2005 - 18:42 #4
hopper på bjuhls forslag :)
Avatar billede tangveje Nybegynder
13. januar 2005 - 16:06 #5
Har fået overtalt azero til at sende regningen med posten som før, så tror jeg lige vil gi dem en lille chance til, da jeg egentlig synes de er ganske glimrende normalt. Ellers tror jeg det bliver ENavn, da de både virker seriøse, har alt hvad jeg skal bruge, og rimelige priser oveni.

Kan huske jeg havde en side hos wannafind en gang. Var ikke så glad ved deres support. Kan ikke huske hvad problemet var, men det ligger stadig lidt i baghovedet når jeg hører deres navn.

Whee og bjuhl, lægger i nogen svar?
Avatar billede bjuhl Nybegynder
13. januar 2005 - 16:51 #6
:-)
Avatar billede tech4me Nybegynder
13. januar 2005 - 17:40 #7
Jeg kan anbefale www.unitspeed.dk hvis du overvejer at skifte. Jeg har selv flere domæner hos dem og jeg er yderst tilfred med service, support og oppetid.
Avatar billede whee Nybegynder
14. januar 2005 - 00:22 #8
Azero og Enavn er også kanon gode hosts. Du bør eventuelt overveje hvor meget support du har brug for. Elitehost har telefon/email support, er ikke klar over de andre.
Wannafind sutter. Jeg havde et supportspørgsmål liggende i 6 dage før de svarede. Held og lykke!
Avatar billede tangveje Nybegynder
14. januar 2005 - 11:26 #9
Tid til at lukke. Og tak for forslagene :)