Avatar billede freddyhansen Nybegynder
10. januar 2005 - 17:48 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Office 2003 vil ikke starte

Office 2003 vil ikke starte , der kommmer et vindue offise blev ikke interlisert korekt klik ok for at lukke vindue

jeg har opdatert office hjalp ikke.

har prøvet at reparerer det med office cd hjalp ikke.

kan ikke afinstaller office den skriver programmet er i brug
kan man slette det manuelt i registreringsdatabasen så office kan installeres igen
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
10. januar 2005 - 18:07 #1
prøv at lukke op i fejlsikret tilstand, og så fjern office på den måde
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. januar 2005 - 18:23 #2
Kig i [Start][Programmer][Start] - om der skulle ligge noget genvej [Microsoft Office] - Slet den genvej...
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
10. januar 2005 - 18:24 #3
Ja det har jeg prøvet men uden held
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
10. januar 2005 - 18:26 #4
Jeg prøver lige det majsmarken forslår og vender tilbage
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
10. januar 2005 - 19:06 #5
majsmarken det hjalp ikke
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. januar 2005 - 19:17 #6
Altså - der lå ikke noget [Microsoft Office] der ?

Hvis du ruller Office2003 CD'en igen skulle der være en mulighed for [Remove],[Geninstall], ... eller noget i den retning...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. januar 2005 - 19:17 #7
Siger den det samme i "fejlsikret tilstand" ?
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
10. januar 2005 - 19:56 #8
Jo der ligger office på PC
Jeg kan ikke noget med Cd'en hverken  [Remove],[Geninstall],
Og den siger det samme i Fejlsikert tilstand.
Når jeg vil afinstaller det siger den at der er en SP1 der ikke er ordenligt installert, men jeg har installert SP1 uden problemer og Offioce har virket i langt tid og så en dag kunne jeg ikke komme ind i alle de programme der blev installert med office heller ikke Outlook
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. januar 2005 - 20:24 #9
I stedet for en REPAIR af din XP så prøv denne:
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=559
[Værktøjer][Reg oprydning][Kør dem alle] - slet hvad den finder...
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
10. januar 2005 - 21:21 #10
Det hjalp ikke
Den fandt 63 ting som er slettet.
Men jeg kan ikke komme ind i office eller instaler det igen..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. januar 2005 - 08:19 #11
<freddyhansen>: Fundet yderligere ?

Tanke: Det KAN være at du måske skulle prøve at smide SP1 på igen, siden den siger noget om det ?
Samt et rul til WindowsUpdate for yderligerer!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. januar 2005 - 08:22 #12
... eller SP2 ?

DL som 'løs' fil fra http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/ og gem på HD et passende sted. Afbryd fra internetter (stikket UD) og rul SP2 filen. Når / hvis det går godt - tar' sin tid - så stikket til igen og et rul til WindowsUpdate for yderligerer!
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
21. januar 2005 - 18:30 #13
Jeg har formaterert HD. nu virrker det igen
Avatar billede majsmarken Nybegynder
21. januar 2005 - 19:32 #14
... og så har du vel smidt SP2 ind med det samme som beskrevet ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
19. februar 2005 - 20:36 #15
Er du blevet klogerer ??? - Lukker du her ???
Avatar billede freddyhansen Nybegynder
19. februar 2005 - 22:44 #16
Jeg vil iokke sige jeg er blevet klogere

Ja jeg har opdaterert med SP2 og det hele virker  OK

Så jeg lukker her