Avatar billede vildnis Nybegynder
10. januar 2005 - 02:54 Der er 7 kommentarer

Jeg kan ikke ændre navnet på min exe-fil !

Jeg har en nrg.exe fil som jeg gerne vil ændre navn på, men hver gang jeg prøver siger den at filen bliver brugt af et andet program som jeg må lukke - problemet er at jeg ikke ved hvad det er for et program jeg skal lukke - kan nogen hjælpe mig ?
Avatar billede moocher Nybegynder
10. januar 2005 - 03:17 #1
denne nrg.exe hvor ligger den på harddisken?
//Jeg gætter på at du ikke selv har lavet den
Har du kørt den, tjek med Ctrl + Alt + Del om filen kører.. Afslut process hvis den gør
Avatar billede vildnis Nybegynder
10. januar 2005 - 04:10 #2
Filen ligger på desktoppen -jeg kan ikke finde den fil på listen i task manager !
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. januar 2005 - 08:02 #3
Så gør det i "fejlsikker tilstand" ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. januar 2005 - 08:04 #4
[Start][Kør][MSConfig][Fanebladet start] - se om der er noget der ligner "nrg.exe" og fraklik den.

Alternativ:
http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml
(Opretter STARTUP icon i kontrolpanel)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. januar 2005 - 08:06 #5
Det skulle jeg have set først - CHECK DINE GAMLE SPØRGSMÅL:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=vildnis&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
så er folk mere villige til at komme med indlæg. Så se bort fra mt så længe at http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=vildnis&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on stadig 'hænger' ...
Avatar billede peet49 Nybegynder
01. august 2005 - 09:49 #6
majsmarken> vildnis fortjener ingen hjælp, afslutter ikke sine spørgsmål, eller snupper point selv.
Avatar billede vildnis Nybegynder
26. maj 2007 - 11:15 #7
vildnis accepterer svar fra majsmark