Avatar billede jenneren Nybegynder
19. marts 2001 - 15:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne MP3/WAV filer længere i windows!

Efter at have prøvet at indstallere et program til at lave WAV om til MP3, kan jeg ikke længere åbne mine WAV/MP3 filer fra windows. Media player iconet vises heller ikke mere på disse filer. Jeg kan godt afspille fra eksmpl.vis Audio Logic??
Avatar billede a-torsten Nybegynder
19. marts 2001 - 15:27 #1
shift ned + højreklik på iconen --> Åben med --> Vælg dit program + kryds felt for neden af (åben altid med dette prog. --> Og ok...

Så skulle den være der..

-Anders
Avatar billede aneez Nybegynder
19. marts 2001 - 15:29 #2
......
du skal bare ha\' dit program til at åbne filerne automatisk...

dette kan du gøre ved at holde shift nede og så højre klikke og vælge åben med...

der vælger du så det program du vil bruge til at åbne dine fil med, og husk at makere brug altid dette program til at åbne med.

dette skal du gøre med både mp3 og wav

det kan godt være det ikke lige helt hedder det, men det er noget i den stil :))

/Aneez
Avatar billede aneez Nybegynder
19. marts 2001 - 15:30 #3
damn... lidt for langsom hehe
Avatar billede jenneren Nybegynder
19. marts 2001 - 15:32 #4
Den er fjong. Tak for det.
Jenneren.