Avatar billede fgsupermand Nybegynder
08. januar 2005 - 14:58 Der er 1 kommentar

kun en fejlside

Er det muligt at benytte én fejl side til alle fejl der opstår?. Så ligemeget om det er en 404, 500 osv. så bliver den samme side brugt?

Jeg ved godt man kan gøre det ved at ændre sti'en for alle fejl i "custom errors", men der må da være en nemmere måde?
Avatar billede per-olof Nybegynder
08. januar 2005 - 15:37 #1
Hvis jeg ikke husker forkert i Custom Errors -- Set to Default De sider som du vil bruge som default