Avatar billede anders_w Nybegynder
07. januar 2005 - 23:26 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Internet explorer?

Hvorfor kan jeg ikke se flash knapper på min Ipaq 3660, når min ven med en 1710 kan?
-Skal der nogle opdateringer til?
Avatar billede hansilansi Nybegynder
07. januar 2005 - 23:39 #2
Den beder om en browser- er det den på min ipaq?
Avatar billede kalp Novice
07. januar 2005 - 23:42 #3
overser altid PDA hehe.. sorry... men lad os hellere spørger anderledes så.. er din PDA nyere end din vens? det lyder sådan.. under alle omstændigheder så kunne det tyde på at du ikke har de nyeste plugin's installeret.. det nyeste flash er vist nok 7.0. måske har du 6.0 plugin's installeret
Avatar billede hansilansi Nybegynder
07. januar 2005 - 23:44 #4
Virker den så ikke til PDA den installation du lige har sendt?..
Avatar billede kalp Novice
07. januar 2005 - 23:53 #5
Jeg har ikke den store erfaring med PDA'ere hvis de kan køre nogen former for almindelig pc software så tror jeg godt du kan bruge det ja:)
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 00:01 #6
http://www.macromedia.com/devnet/mobile/articles/sony_clie.html
kan faktisk ikke finde så meget om det.. der står meget lidt om PDA'ere overhovedet her. Tjeck din manual og se om ikke der står noget om punktet i den.
Avatar billede anders_w Nybegynder
08. januar 2005 - 00:06 #7
Hvor skal den ligges hen den mappe man udpakker?
Jeg er ikke sikker på det er den rigtige jeg henter- et direkte link?
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 00:09 #8
hos mig er det http://www.macromedia.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html men det er selvfølgelig slet ikke sikkert det virker på en PDA
Avatar billede anders_w Nybegynder
08. januar 2005 - 00:13 #9
Det virker ikke til PDA!
Avatar billede kalp Novice
08. januar 2005 - 00:15 #10
okay desværre.. lad spørgsmålet stå åbent så må vi håbe en anden lige har svaret på problemet. desværre:(
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. januar 2005 - 02:43 #11
Prøv at opdatere internet software'n i pda'en og se om ikke det løser problemet:
http://h18007.www1.hp.com/support/files/HandheldiPAQ/us/family/model/1334.html
Avatar billede anders_w Nybegynder
14. januar 2005 - 18:26 #12
Ingenting virkede, men ellers tak
Avatar billede popsy Novice
23. april 2005 - 01:02 #13
lol, anders og hansi er da vist samme side af en person :D