Avatar billede wwc Nybegynder
19. marts 2001 - 10:52 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Endnu et logo

Nu skal jeg bruge et logo hvor der står Snuffe , der må gerne være en kat med, da det er til en tegneserie

WWC
Avatar billede thirdmanonthemoon Nybegynder
19. marts 2001 - 11:22 #1
...eehhhh ik for neget, men 15 point!!??? hvad tænker du på??! prøv at se på de andre spm. der ser efter et logo....det er omkring 100 de fleste...
Men jeg er så sød at jeg godt vil lave et hvis du sætter pointpuljen bare en lillebitte smule op....Jeg er bare på min skole, men jeg vil da godt lave noget når jeg kommer hjem :)

/3rdman
Avatar billede techno_dk Nybegynder
19. marts 2001 - 15:19 #2
Her er hvad du kan få for 15 point: http://www.nfs-net.dk/eksperten/snuffe.jpg

Det kan være jeg laver noget endnu flottere for lidt flere points :)
Avatar billede wwc Nybegynder
19. marts 2001 - 16:30 #3
techno nar > Du står til at vinde nobelprisen!

Nu har jeg sat pointene lidt op, men jeg har fået nogenlunde ting før til 15 point!

NB: Er i tilfredse (mine point er ike hvad de har været)

WWC
Avatar billede techno_dk Nybegynder
19. marts 2001 - 18:33 #4
Hvilken størrelse skal det da så være?
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2001 - 10:48 #6
techno_dk > hvordan har du lavet katten??? der ser meget vildt ud...
Avatar billede techno_dk Nybegynder
20. marts 2001 - 13:03 #7
xtwoface> Den har jeg tegnet...
Avatar billede Trine Nybegynder
20. marts 2001 - 13:58 #8
Jeg vil også gerne lave noget...vent med at afslutte ;-)
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2001 - 14:07 #9
nice! :)
Avatar billede Trine Nybegynder
20. marts 2001 - 15:36 #10
Avatar billede wwc Nybegynder
21. marts 2001 - 17:28 #12
misskat: prøv at lave ansigtet så det går ned i en spids!(forstår du hva\' jeg mener?)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. marts 2001 - 10:06 #13
and.vang> det er godt at du laver et logo, som er passende i forhold til antallet af point :-)

du fortjener næsten at få pointene!
Avatar billede Gnefner Novice
23. marts 2001 - 10:54 #14
and.vang >> Jeg håber virkelig ikke det var det bedste du kunne komme op med....
håber det kun var pga. de få point...!!!!
Avatar billede wwc Nybegynder
23. marts 2001 - 12:02 #15
Jeg trækker spørgsmålet tilbage!
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2001 - 12:28 #16
fuck hvor var det ringe... og så uden en begrundelse... :(
Avatar billede techno_dk Nybegynder
23. marts 2001 - 13:48 #17
Hvorfor???
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2001 - 13:51 #18
at han bare lige pludselig trækker spørgsmålet tilbage uden en begrundelse... og så uden at give nogen som helst poeng til dem som kom med nogen udmærkede svar... :)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. marts 2001 - 13:52 #19
måske fordi vi tager spm\'et så skidealvorligt :-)
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2001 - 13:55 #20
meget muligt... men det lidt ringe anyway...
Avatar billede techno_dk Nybegynder
23. marts 2001 - 13:57 #21
--->wwc hvorfor???

ikke xtwoface :)
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2001 - 14:03 #22
:)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. marts 2001 - 14:13 #23
pkt. 1 - svar altid seriøst på et seriøst indlæg.
pkt. 2 - svin aldrig andres indlæg til.

Det er 2 ting jeg ville ønske nogle stykker her ville følge op på. Jeg forstår udmærket godt pointene bliver taget tilbage. Jeg ville have gjort det samme, hvis jeg blev mødt af lignende reaktioner.

Det er synd for de folk der forsøgte at svare seriøst på spørgsmålet. Og det er synd for Eksperten, at den skal trækkes ned på et useriøst niveau...

NanoQ
Avatar billede techno_dk Nybegynder
23. marts 2001 - 14:22 #24
-->NanoQ
Hvis det er mig du hæntyder til, så synes jeg da ikke at mit andet indlæg var så useriøst.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. marts 2001 - 14:25 #25
techno, jeg hentyder ikke til dig... jeg hentyder til reaktionerne på and.vang\'s indlæg.

Du var én af dem der jo forsøgte at svare :)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
23. marts 2001 - 14:27 #26
ok :)