Avatar billede bbj2635 Nybegynder
05. januar 2005 - 20:44 Der er 6 kommentarer

Windows xp jobliste

Hejsa, jeg håber virkelig at der er en der kan hjælpe mig!

Min hardware:
Athlon xp 2500+
512 mb ddr
200gb HD

System:
Win xp dk pro
servicepack 2

Jeg har nu for 27. gang geninstalleret windows og har fået fat i et lille ret fikst program der hedder tweak xp 3.
Jeg ved ikke om det er det program der har gjort det. Men jeg er administrator på min pc og så skulle jeg prøve at højreklikke på joblisten for at lukke et program som ikke svarede. Så var det felt hvori der normalt står "jobliste" helt gråt så jeg ikke kunne vælge den. Derefter trykker jeg så ctrl-alt-delete, men så skriver den bare at "joblisten er blevet deaktiveret af din administrator" .. HJÆÆÆLP nogle der ved hvordan jeg får den tilbage?? evt hvor jeg slår den til enten i programmet eller i windows, Pga man er jo nødt til at bruge den joblisten... Jeg har aldrig været ude for det før og jeg kan ikke lige sige hvor det er at jeg skulle have slået den fra henne. Der er 60 point til løsningen !! plz help me quick !!
Avatar billede vejmand Juniormester
05. januar 2005 - 20:51 #1
Avatar billede bbj2635 Nybegynder
05. januar 2005 - 21:17 #2
Det virker ... SÅ MANGE TAK MIN VEN !! WEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede vejmand Juniormester
05. januar 2005 - 21:24 #3
Velbekomme, så smider jeg da lige et svar.  c",)

Lige et råd.

Husk, når du skriver indlæg i dit eget spørgsmål, at sende dem som kommentar, og ikke som svar.

Du lukker spørgsmålet ved at markere mit navn i boksen ude til venstre, og klikke på "accepter"
Avatar billede vejmand Juniormester
12. januar 2005 - 00:31 #4
Husk at lukke.  c",)
Avatar billede vejmand Juniormester
16. februar 2005 - 13:33 #5
Hallo hallo, husk nu at lukke spørgsmålet.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. maj 2005 - 13:59 #6
Kan her lukkes?