Avatar billede tni Juniormester
04. januar 2005 - 00:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

JPG billede i Access

Der er noget jeg har glemt.

jeg har en Raport hvor jeg gerne vil have mit logo billede sat ind og sammenkædet så ændringer overføres osv.

Hvorfor kan jeg ikke kæde mit "logo.jpg" ind. Der kan kun bruges bmp og png og lidt andre men IKKE jpg.

Jeg bruger Access 2003 og win xp

tni
Avatar billede mugs Novice
04. januar 2005 - 05:48 #1
Jeg benytter XP og Access 2000, og har ingen problemer med at vise .JPG billeder i hverken formularer eller rapporter. Hvordan henter du billedet ind?

Har du evt. læst stry's udmærkede artikel om emnet?
Avatar billede terry Ekspert
04. januar 2005 - 08:45 #2
tni>When you install Office/Access you can specify which graphic filters you want ti install. Make sure that you have installed JPG!
Avatar billede tni Juniormester
04. januar 2005 - 10:51 #3
Det var det. Det havde jeg glemt.
Har eller arbejdet meget med Access.

takker
Avatar billede terry Ekspert
04. januar 2005 - 11:12 #4
selv tak
Avatar billede charlotterj Nybegynder
05. januar 2005 - 14:04 #5
nice...den har jeg selv ledt efter :o)