Avatar billede sbk200 Nybegynder
03. januar 2005 - 20:48 Der er 5 kommentarer

Genstart efter nedlukning

Hej, Min Win XP pro genstarter når jeg vælger "luk". Har prøvet at fjerne logitech drivere. Har ikke Roxy Easy CD Creator installeret (som der skrives om flere steder). Har slået "Genstart Automatisk" fra under system settings.
Nogle forslag, jeg er gået tom for ideer !! :o(
Avatar billede haverslev Novice
03. januar 2005 - 20:54 #1
Avatar billede gratis Nybegynder
03. januar 2005 - 21:55 #2
Avatar billede sbk200 Nybegynder
22. august 2005 - 21:36 #3
Det hjælper ikke,.. andre forslag?
Avatar billede kile Nybegynder
23. august 2005 - 19:21 #4
Nu er det jo et stykke tid siden, at dine problemer opstod og jeg går udfra at du har prøvet ALLE tingene af de sidste 7 mdr. - som er i f.eks det link jeg smed, som f.eks at den lukker korrekt i fejlsikret tilstand ?
Avatar billede sbk200 Nybegynder
20. oktober 2005 - 16:24 #5
Undskyld min langsomme svartid, men jeg har efterhånden vændet mig til problemet. Kile> Den lukker heller ikke korrekt i fejlsikret tilstand,.. og ja,.. jeg har prøvet alt