Avatar billede perle Nybegynder
03. januar 2005 - 09:16 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

autogem ekcelfil

Hvordan autogemmer (automatisk backup) jeg en excelfil samt styring af intervaller.
Avatar billede spine Nybegynder
03. januar 2005 - 09:18 #1
under menuen funktionen -indstillinger og på fanebladet "GEM"
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. januar 2005 - 09:19 #2
Funktioner -> Indstillinger -> Fanebladet "Gem" -> Sæt hak i "gem oplysninger..." og sæt til f.eks. 3 min
Avatar billede perle Nybegynder
03. januar 2005 - 09:54 #3
der er ingen faneblad " gem",  det er en version 97 jeg arbejder i
Avatar billede spine Nybegynder
03. januar 2005 - 10:02 #4
jamen så skulle denne guide hjælpe dig... du skal nemlig installere et add-in
http://www.microsoft.com/australia/worksmart/articles/tip9excelbackup.aspx