Avatar billede martinmc Nybegynder
01. januar 2005 - 21:21 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Blockbuster, nolimitstv osv.?

Jeg lejer tit film hos Blockbuster, og vil finde et billigere sted nu.

Har hørt om:
http://www.nolimitstv.dk/
http://www.digitarian.dk

Kan se det koster:

Nolimitstv :

1 DVD = 159,- per måned
2 DVD = 199,- per måned
3 DVD = 249,- per måned

Digitarian:

2 dvd af gangen for 229 kr om måneden. Og så må du leje så mange vil?

Ved ikke om det er mig der har forstået det rigtigt.

Hvordan er det med ventetiden på de to siger i ?
Avatar billede AnyFellow Mester
01. januar 2005 - 23:11 #1
Har tidligere benyttet mig af Digitarian, men er absolut ikke imponeret.

Hos Digitarian skal man lave en prioriteret liste over film man gerne vil låne. Til trods for at de 10 første film ikke var i restordre, gik der over én måned før jeg fik nogle af dem.
Vil du stoppe abonnementet, kan du vælge at satse på at du får det opsagt den rigtige dag. Opsiger du dit abonnement med f.eks. 3 uger tilbage, lukker de med det samme.
Har ofte fået venner til at tilmelde sig, uden at blive godskrevet de 7 dage man ellers bliver lovet.

Vi droppede ud af det, da det ikke er specielt billigt at bruge, når man kun får "halv-gamle" film. Vi oplevede i hvertfald for ofte ikke at få nogle af de film vi ønskede os allermest.
Avatar billede locturian Nybegynder
01. januar 2005 - 23:54 #2
Jeg var medlem af DVDZone.dk, som nu er fusioneret med Digitarian i godt et år. Man skal ikke regne med at kunne låne nye udgivelser, før de ikke længere er nye. De har ikke specielt mange kopier, så der kan godt gå et par uger eller 3 før man får de film man ønsker sig mest. Så er det nok nemmere at smutte ned hos Blockbuster, med mindre man lejer rigtig mange film. Til sidst var det ihvertfald kun en irriterende udgift for mig, og jeg meldte mig ud...
Avatar billede martinmc Nybegynder
02. januar 2005 - 12:04 #3
Er åben for flere der har handlet med dem..
Avatar billede broder Nybegynder
03. januar 2005 - 11:13 #4
Jeg er kunde hos http://www.digitarian.dk jeg synes det fungere rigtig godt og jeg har ikke på nogen måde være utilfreds med dem, de har levet fuldt ud op til mine forventninger.

Jeg har en mulighed hvor jeg kan invitere andre til at prøve digitarian DVD udlejning til 0 kroner!
Det eneste du skal gøre er at indtaste nedenstående kode på forsiden af www.digitarian.dk.
Du kan leje så mange DVD'er du vil. Der er ingen bøder - du kan beholde dem lige så længe du vil!
Du vælger DVD'erne du vil se online og så får du dem tilsendt med posten den næste dag. De har over 4000 DVD titler.
Der er ingen forpligtelser, du kan opsige når som helst og de første 15 dage koster intet!

Brug denne kode ---> 30874 <---
Avatar billede merenuser Nybegynder
03. januar 2005 - 12:00 #5
Jeg har efterhånden læst om så mange dårlige erfaringer med Digitarian i diverse forummer. Det være sig ridsede DVD'er. Nye titler som først bliver tilgængelige, når de ikke længere er nye. Og leveringstider som pludselig vokser omkring medlemsudløb, så man bliver tvunget til en ekstra måned, fordi man ikke har tilbageleveret til "tiden" At de så også lokker brugere til at reklamere for egen vindings skyld, siger vel næsten alt!!!

NolimitsTv har jeg derimod kun læst positive historier om. Men det skyldes måske at de stadig er nye på markedet, og at deres DVD'er og renome derfor ikke er blevet så slidte endnu. :)
Avatar billede locturian Nybegynder
03. januar 2005 - 15:17 #6
Broder, du glemmer lige at nævne at du selv får 7 dage gratis når du anbefaler andre via dine koder? ;)
Avatar billede AnyFellow Mester
03. januar 2005 - 15:31 #7
... og at man lige skal huske at opsige abonnementet når man nærmer sig de 15 dage, da man ellers er overgået i fast abonnement.
Avatar billede broder Nybegynder
03. januar 2005 - 15:48 #8
Ja okay det skal da ikke være en hemmelighed at jeg også får lidt ud af det, men jeg er medlem og betaler også selv. Jeg synes da stadig det er en god mulighed hvis man vil prøve det. Og som sagt jeg er godt tilfreds. Jeg har i snit 4 til 6 film hjemme om ugen.
Avatar billede martinmc Nybegynder
12. januar 2005 - 09:21 #9
Kom med et svar
Avatar billede broder Nybegynder
12. januar 2005 - 09:25 #10
Der er vel tale om at dele point her.
Avatar billede locturian Nybegynder
12. januar 2005 - 09:45 #11
Jamen, så hopper jeg med i puljen ;)