Avatar billede 01-gjk Nybegynder
01. januar 2005 - 16:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Regionsfri Prosonic 903 Dvd-afspiller?

Købte nogle DVDer i USA, som der så viste sig, at det ikke virkede på min Dvd-afspiller. Der står ellers at den er regionsfri i manualen, men der står, at det er forkert region ved opstart. Nogen der ved hvad jeg kan gøre?
Avatar billede patrion Nybegynder
01. januar 2005 - 16:44 #1
Hej
Du skal have et lille program som hedder anydvd.Finder lige et link
Avatar billede patrion Nybegynder
01. januar 2005 - 16:46 #2
Avatar billede kalp Novice
01. januar 2005 - 17:03 #3
smart værktøj hehe tænkte på at updatere hans dvd software, men der løber man jo altid en risiko:) men så behøver man selvfølgelig ikke noget software mere:)
Avatar billede patrion Nybegynder
01. januar 2005 - 17:06 #4
Hej Kalp
Kommet godt ind i det nyeår?
Du kender ikke anydvd?Den er ellers meget sød.
Avatar billede kalp Novice
01. januar 2005 - 17:11 #5
Jeg kender det ikke, men lyder som et smart værktøj:) Det ikke altid det går som planlagt når man flash'er sit drev;) og er kommet fint ind i det nye år selv om jeg stadig er træt:) Men det må du næsten også være gætter på du har alle fingrene i behold:p :)
Avatar billede 01-gjk Nybegynder
01. januar 2005 - 17:35 #6
Og det kan også bruges til DVD-afspillere? Troede kun det kan bruges til DVD-drev.
Avatar billede kalp Novice
01. januar 2005 - 17:39 #7
uha.. Det overså jeg i hvertfald en mindre detalje.. du tænker på en almindelig dvdafspiller til tv'et? Dem har jeg ikke den store erfaring med, men kunne forestille mig du skal bruge en chip i den og ellers som en anden udvej kan du brænde dine dvd'er over på nye skriver og så bare sørge for de kan afspilles selvfølgelig:)
Avatar billede kalp Novice
02. januar 2005 - 01:39 #8
Det lader til man ikke behøver nogen chip:) .. (yep måtte undersøge sagen for går ikke jeg ikke ved nok om emnet:p)

Der findes sider på nettet hvor du kan købe dig til en kode som du skal taste ind via. din fjernbetjening. Det afhænger lidt af drevet en anden mulighed er at anvende en unlock disc som du smider i din dvd afspiller... Begge dele koster penge men under 70kr så vidt jeg kan se:)
Avatar billede 01-gjk Nybegynder
02. januar 2005 - 12:30 #9
Nice, har du et link?
Avatar billede kalp Novice
02. januar 2005 - 12:41 #10
For det med en Unlock Disc

http://www.dvdcodes.net/

så var ikke helt galt med den med chip da de nævner det

Watch films from other regions  without needing a chip !

og det med fjernbetjeningen

http://www.dvdunlocker.com/movies/menu.aspx

læs lidt om det først og se om dit det ikke også er muligt at få koden til din:)
Avatar billede kalp Novice
05. januar 2005 - 02:30 #11
Fik du løst det?