Avatar billede dkscripts Nybegynder
30. december 2004 - 16:04 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hjemmeside teori?

Dav

Nogle der har nogle links, til teori omhandlende design, programmering,målgruppeanalyser, usability, layout, farvevalg, skærm¬opløsninger eller komprimering af billeder osv. i forbindelse med hjemmesider.

Tak :-)
Avatar billede streetboy Nybegynder
30. december 2004 - 16:47 #1
Avatar billede tjaz Nybegynder
30. december 2004 - 16:55 #2
Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, ville jeg mene at det her er noget af det tætteste du umiddelbart kommer det... Jeg var ikke lige i stad til at finde en nyere udgave af nedenstående dokument, så læg mærke til at årstallet er 2000. Det er muligt at der er udgiver noget senere... kigger lige lidt videre, men prøv at start med:

http://www.netsteder.dk/publ/tilgaeng/
Avatar billede dkscripts Nybegynder
30. december 2004 - 17:33 #3
tak for hjælpen... flere links er velkomne :-) selvom points er uddelt
Avatar billede streetboy Nybegynder
30. december 2004 - 17:40 #4
Selvtak

;0)
Avatar billede pfp Nybegynder
31. december 2004 - 15:01 #5
Hvis du ikke noget imod at læse engelsk, vil jeg klart anbefale at du kigger forbi www.sitepoint.com

Der er alt vedr. web-branchen...teori om design, teknik, usability, seo osv.