Avatar billede nameless Nybegynder
29. december 2004 - 22:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problemer med imp3 afspiller fra newtech

Hey eksperter!

Jeg har fået newtech mp3 afspiller i jule gave, nu vil jeg så til at bruge den. Der står så i manualen at der ingen driver behøves til winXP. Og mit windows kan også finde usb enheden men den kan bare ikke installer selve driveren :S ? nogle der har et forslag?
Avatar billede weblex Nybegynder
30. december 2004 - 07:59 #1
Hmmm... Hvorfor vil du installere en driver, når der ikke behøves nogen? Jeg har købt newtech mp3-afspillere til ungerne i julegave. Dem sætter jeg bare i usb-porten, så kan jeg via stifinder bruge dem som ganske almindelige drev.
Avatar billede nameless Nybegynder
30. december 2004 - 11:17 #2
hehe. Det er jo klart fordi WindowsXP ser mp3'afspilleren som en 'lager-enhed' og derfor bruger den plug n' play til at installer driveren som hedder: usbstor.sys som ligger i system23... Mit problem er bare at jeg ikke kan få min computer til installer driver. Computeren kan godt se usb'en uden driver men den kan ikke bruge den ude driver.
Avatar billede nameless Nybegynder
28. juni 2006 - 17:48 #3
gammelt spm.