Avatar billede uprising Nybegynder
29. december 2004 - 18:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til media player?

Jeg vil gerne have et andet ogdt program end windows media player, da det kun virker nogle gange.
Den skriver noget med at den ik´ke kan afspille filen pga. noget med codex kode eller whatever..

Hvad kan jeg ellers se mine videoer med?
Og hvordan gør jeg det så den automatisk vælger det nye prgram fast hver gang, fremfor media player?
Avatar billede maximuss Nybegynder
29. december 2004 - 19:25 #1
du kunne evt lægge SLD codecs ind, så skulle din mp gerne kunne afspille det meste
Avatar billede m.stigsen Nybegynder
29. december 2004 - 19:56 #2
gå ind på http://www.cs.aau.dk/~guld80/codec_guide_dk.html

opdater codecs via denne guide.. og så virker det så godt som det nu kan..

ellers er der jo powerdvd, BSplayer eller winamp som er udemærkede programmer.
Avatar billede kenp Novice
29. december 2004 - 20:14 #3
Avatar billede uprising Nybegynder
29. december 2004 - 21:28 #4
fint jeg tror jeg installerer de codecs..