Avatar billede mads375 Juniormester
27. december 2004 - 22:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Site Vudering, feedback

Hejsa.

Jeg har lavet min første hjemmeside, den er lavet til en akustisk duo jeg er med i.
Det ville være rart med noget feedback, så hvis du har tid, så tag en kigger og smid en kommentar.
www.mo-joe.dk

M.V.H.
Mads
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. december 2004 - 00:02 #1
hmm... min første tanke var at det vist var første gang du har lavet en hjemmeside, og det er det jo også, skriver du.

Grafikken på menuen er lidt gnidret. Topgrafikken fylder efter min mening alt for meget.

Nu vi er ved menuen - kan du ikke helt fjerne den flash, og i stedet indsætte noget mere almindeligt? Forøvrigt er den ret lang tid om at loade ind.

Du bør også bruge en verdana font, eller en font uden fødder.

Få en kreativ sjæl til at designe jeres MO-JOE logo, da det du har nu virker alt for amatør-agtigt og lavet i paint. Det dur bare ikke ;o)

Undskyld hvis det lyder for kritisk, men jeg tror at I kan få noget flot, især fordi I sikkert gerne vil tages seriøst med jeres musik, så skal det kunne reflekteres på hjemmesiden også.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
28. december 2004 - 00:03 #2
Og husk at skrive en ordentlig titel til de forskellige sider på hjemmesiden. <title> - kig efter dem i toppen af din kode.
Avatar billede bmd8403 Nybegynder
28. december 2004 - 20:14 #3
Meget amatøragtig side... undskyld mig. Hvis i virkelig tager jeres musik seriøst og hele dette projekt i det hele taget, så skal i have en flot og attraktiv hjemmeside, og ikke mindst skal den være simpel, dvs. simpel design og nem at gå til. I har nogle ting på jeres hjemmeside som er helt unødvendige. Desuden skal mange af tekster og titler osv. omskrives så det er nemmere for den enkelte bruger at "finde rundt", og især logo skal ændres helt.
Når dette er sagt så burde i overveje at lave en proffesionel side... det koster ikke særlig meget... men det er altså hvis i virkelig tager projektet seriøst, det ville hjælpe meget.
Jeg kunne faktisk blive ved med at fortælle jer om ting der ville gøre jeres site bedere, og jeg tror der er mange ting som i ikke ved endnu.
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2004 - 11:24 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2004 - 23:07 #5
Forvent IKKE at få point fra denne bruger. Bare et godt råd.
Avatar billede bmd8403 Nybegynder
30. december 2004 - 00:42 #6
For mit vedkommende handler det ikke om point... men om at hjælpe folk!!! Og sådan burde alle tænke!
Avatar billede mads375 Juniormester
30. december 2004 - 01:26 #7
Ok, mange tak for feedbackèn. Det kunne da være vi skulle få en pro til det så, men øvelse gør jo mester, på et eller andet tidspunkt.

Skriv et svar bmd8403.

M.V.H
Mads
Avatar billede mads375 Juniormester
30. december 2004 - 01:29 #8
Til John Stigers & Bertie:

Prøv at hør her, jeg har lukket nogle af mine meget gamle spørsmål, fordi folk ikke har skrevet et svar istedet for en kommentar, skal min point så bare hænge et eller andet sted, hvor ingen for dem.
Hvis i føler jeg har snydt jer, måi da meget gerne få de point. Vil i gerne det John Og Bertie? og så håber jeg da i bliver meget bedre mennesker efter det.
M.V.H
Mads.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2004 - 09:21 #9
Hvad skal jeg med point?
Og hvorfor kan du ikke bare bede folk om et svar? De fleste laver først svar når deres forslag er afprøvet og det viser sig at virke...
Avatar billede mads375 Juniormester
30. december 2004 - 14:27 #10
jeg lukker den her også for jeres vedkommende John & Bertie.

M.V.H
Mads