Avatar billede broegaard Nybegynder
27. december 2004 - 11:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyt Felt i forespørgsel

Jeg har lavet en formular der bygger på en forespørgsel. Nu er det bare at jeg gerne vil have trukket et felt mere ud i forespørgslen. Sådan at jeg kan benytte det i min formularkode som Me.Feltnavn. Men det virker ikke som det skal. Jeg har tilføjet feltet i forespørgslen og hvis jeg køre den alene får jeg det også med i udtrækket. Jeg kan bare ikke få fat i det i min VBA kode.
Avatar billede -anders- Juniormester
27. december 2004 - 12:16 #1
hej, det lidt svært lige at komme med et bud, men det kunne lyde som at din form ikke kan modtage kode, i design på din form under fanebladet Andre skal du sikre dig at Har Modul er sat ja
Avatar billede -anders- Juniormester
27. december 2004 - 12:17 #2
Eller brug Me!Navnpåfelt i stedet for Me.Navnpåditfelt
Avatar billede broegaard Nybegynder
27. december 2004 - 12:45 #3
Jeg vil ikke trække dataerne ud i et felt. Jeg vil bruge dem i VBA. Ja Har Modul er sat til ja
Avatar billede -anders- Juniormester
27. december 2004 - 12:51 #4
Okay, misforstod måske spørgsmålet, jeg troede at at du ville trække det nye felt fra forespørgslen ind på din form og herfra ref. til feltet med Me. det var det eneste bud jeg havede, men der kommer nok flere indlæg :o)
Avatar billede broegaard Nybegynder
27. december 2004 - 13:04 #5
lukker spørgsmålet. jeg har fundet en anden løsning. takker
Avatar billede mugs Novice
27. december 2004 - 23:52 #6
Hvis du vil bruge det reserberede ord Me, skal feltet være med i formularen.

Husk at Me refererer til den altid aktuelle formular. Hvis du ikke ønsker at se feltet i formularen, kan du sætte egenskaben Visible til Nej, men det er ufravigeligt, at feltet skal ind i formularen.