Avatar billede mr.inzane Nybegynder
26. december 2004 - 10:41 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hz programmering

Hej

jeg ksal have lavet et lille program hvor jeg kan angive en vilkårlig hz tone og herefter afspille den..... Hvordan gøres dette?

Mvh

mr.inzane

Ved ikke lige hvad det er værd i points....
Avatar billede patrion Nybegynder
26. december 2004 - 11:14 #1
Hej
Skyder måske helt ved siden af.
Men kik på denne :http://www.download.dk/index.asp?prog=13396&selOS=windows
Avatar billede mr.inzane Nybegynder
26. december 2004 - 11:40 #2
Hmm...... det program kan jeg ikke få til at virke... Men det ser ud til at være det jeg søger....
Avatar billede patrion Nybegynder
26. december 2004 - 11:45 #3
Ok prøver lige at finde det frem selv.Så kan jeg måske "supporte" :)
Avatar billede patrion Nybegynder
26. december 2004 - 11:49 #4
Hej du kan hente den på "site 2" på denne http://shmelyoff.nm.ru/
Avatar billede kalp Novice
26. december 2004 - 11:53 #5
http://shmelyoff.nm.ru/sndgensz.exe

hmm ligner jeg har stjålet dit link patrion hehe

men det er fundet via.

http://www.myzips.com/download/Sound-Generator.phtml
Avatar billede patrion Nybegynder
26. december 2004 - 11:56 #6
Hej igen kalp.
Er lige ved at teste den.Tjekker også lige for snavs.
Avatar billede kalp Novice
26. december 2004 - 11:59 #7
Det bare i orden:) Det burde man egentlig også gøre:)
Avatar billede mr.inzane Nybegynder
26. december 2004 - 12:01 #8
Man kan da ikke teste flere kanaler på den hvis man fx har 5.1 lydkort...

Jeg var også mere interesseret i selv at lave programmet..... og håbede på at der var nogle der kunne hjælpe mig med hints til det...
Avatar billede patrion Nybegynder
26. december 2004 - 12:01 #9
Hej igen
Hej du kan hente den på "site 2" på denne http://shmelyoff.nm.ru/
Den er frifundet!Og virker.Men leg lidt med den.
Skal til julefrokost nu ellers følger jeg op senrer.
Avatar billede kalp Novice
04. januar 2005 - 01:17 #10
mr inzane... fik du svar nok?
Avatar billede mr.inzane Nybegynder
04. januar 2005 - 07:58 #11
Hmm.... Programmet løser ikke mit problem....

Som jeg har skrevet ovenover er jeg på jagt efter at kunne teste mere end 2 højtalere fx 5.1 lydsystem... uden at skulle til at flytte stik rundt... Dette program er KUN lavet til at teste stereo og ikke surround...

Så den virker ikke helt efter hensigten.

Men hvis der evt er en der kan give et hint til hvordan man kan programmere et sådanne program der kan det så ville det være dejligt.
Avatar billede kalp Novice
04. januar 2005 - 13:33 #12
Så luk spørgsmålet her accepter selv dit svar og opret et spørgsmål i en programmeringskategori om hvordan man kan programmere det så tror jeg du får mere held:)
Avatar billede mr.inzane Nybegynder
04. januar 2005 - 13:54 #13
Tjek lige hvor det ligger... og finde så ud af hvor du har forvirret dig hen

Dette spørgsmål ligger allerede i JAVA i PROGRAMMERING!
(Du er her : Eksperten : Spørgsmål & Svar : Programmering :: Java :: Hz programmering)

Jeg vil nærmere vende den om og sige at du bør nok tjekke i hvilken kategori et spørgsmål er oprettet inden du svarer/kommenterer på det :)
Avatar billede kalp Novice
04. januar 2005 - 13:58 #14
mr.inzane: Sorry:) Det fordi jeg var igennem alle åbne spørgsmål i går (340) så man når ikke lige at tjekke det hver gang:) (ellers når jeg dem sgu ikke igennem hehe)
Avatar billede mr.inzane Nybegynder
19. februar 2008 - 10:12 #15
Lukker spg.