Avatar billede human Nybegynder
25. december 2004 - 04:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Det bedste webhotel tilprisen

Goddag

Jeg vil gerne have nogle gode forslag på webhoteller som kører med php og mysql selvfølgelig.
Det er til et stort site med godt 6000 brugere dagligt, så det skal være hurtigt og stabilt.

Grundentil jeg søger et er fordi vi står og skal skifte host.
Register_globals skal være på ON.
For hvis vi vælger et med off skal vi til at gå godt 5000 liniers kode igennem, og det har vi ikke lyst til.

Så det kravene er:
Register_globals on
stabilt
hurtigt
bedst til prisen
php
mysql

Kom med dine erfaringer.
Avatar billede human Nybegynder
25. december 2004 - 04:57 #1
Lige nu har vi wannafind.dk, det er det vi gerne vil flytte fra.
Avatar billede whee Nybegynder
25. december 2004 - 05:12 #2
danehost kan give dig globals_on. Safemode off du skal bare bede om det, så lægges du på en server sammen med andre der ønsker det samme.
Avatar billede human Nybegynder
25. december 2004 - 05:47 #3
de ser meget fornuftige ud, men har du nogen erfaring med dem?
Avatar billede jakki Nybegynder
25. december 2004 - 11:04 #4
Du kan også prøve at kigge forbi

www.scannet.dk
www.secnet.dk
www.webpartner.dk

alle kan levere vare det mener jeg også www.wannafind.dk kan men det er jo smag og behag
Avatar billede tech4me Nybegynder
26. december 2004 - 17:41 #5
Hej Human

Jeg har nogle domæner hos www.unitspeed.dk og jeg mener register_globals er on. Jeg er yderst tilfreds med dem og super support hele døgnet. Men de koster ikke 10 kr. om mdr. Men jeg mener pris og kvalitet høre sammen. Jeg har intet negativt på unitspeed.dk og har brugt dem længe.

Du kan prøve at tale med dem eller se mere på deres hjemmeside.
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2004 - 10:06 #6
Avatar billede overload.dk Nybegynder
12. januar 2005 - 15:48 #7
Prøv www.yourhost.dk, kan se de har register_globals = on, desuden er de til at tale med - også med prisen, har fået forhandlet min pris ned =) det kan man jo ikke være utilfreds med =)
Avatar billede giang Nybegynder
16. januar 2005 - 15:17 #8
Ellers kan du prøve at søge på www.webhostpriser.dk
Avatar billede human Nybegynder
04. august 2005 - 19:36 #9
lukket