Avatar billede brobak Nybegynder
22. december 2004 - 17:43 Der er 1 løsning

bundkort til P3 dual CPU

Jeg har lige tilfældigvis fået et bundkort hjem der har plads til 2 stk P3 CPU'er, men jeg ved ikke om det bare er alm. P3 cpu'er der kan bruges når det skal være til dual eller om det skal være nogle specielle cpu'er man skal ud og finde?
Avatar billede grunker Nybegynder
22. december 2004 - 19:14 #1
Jeg har selv et MSI Pro266TD - Masler LR (9105) og det køre med 2 stk tulatin P III uden problemer og det er Hurtigt MEGET Hurtigt :-)

Det eneste der er ved SMP er at de fleste Botherboards skal heve 512 Kb 2L cashe for at virke med 2 processore.

Jesper Malling